دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

دونالد ترامپ: من عاشق مسلمانان هستم!

يکشنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۲۵
کد مطلب: 445571
نامزد جمهوری‌خواه انتخابات سال ۲۰۱۶ آمریکا در واکنش به انتقادهایی که از او به دلیل دفاع نکردن از اوباما شده بود، گفت از نظر اخلاقی تعهدی برای انجام این کار ندارد.
به گزارش جهان به نقل از پرس تی وی، دونالد ترامپ، نامزد پیشتاز جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست‌جمهوری آتی آمریکا، در پاسخ به گزارشگر سی ان ان درباره موضعش در قبال مسلمانان گفت آن‌ها را دوست دارد و حتی به انتصاب یک مسلمان در کابینه خود فکر می‌کند.

او این اظهارات را در حالی بیان کرد که روز پنجشنبه هیچ واکنشی به سخنان مسلمان‌ستیزانه یکی از افراد حاضر در کمپین تبلیغاتی‌اش نشان نداد. این فرد ادعا کرد همه مشکلات آمریکا به دلیل وجود مسلمانان است و این کشور باید از دست آن‌ها خلاص شود. او همچنین اظهاراتی درباره مسلمان بودن رئیس‌جمهور آمریکا مطرح کرد.

مقامات آمریکایی در قبال این بی‌تفاوتی ترامپ واکنش نشان داده و از او انتقاد کردند. او نیز در دفاع از خود در حساب توییترش نوشت: وظیفه‌ای به لحاظ اخلاقی در دفاع از اوباما ندارم.

نظرسنجی‌های اخیر نشان می‌دهد بسیاری از جمهوری‌خواهان طرفدار ترامپ هستند و احتمال پیروزی او در انتخابات سال ۲۰۱۶ آمریکا زیاد است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *