جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

"ترامپ" در دشمنی با مسلمانان ترمز برید!

سه شنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۰۹
کد مطلب: 460079
نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا، بامداد سه‌شنبه در اظهاراتی نژادپرستانه خواستار جلوگیری از ورود تمامی مسلمان‌ها به خاک آمریکا شد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، دونالد ترامپ، نامزد جنجالی انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا، در خواستار جلوگیری از ورود تمامی مسلمانان به خاک کشور آمریکا شده است.

این تاجر میلیاردر آمریکایی که در هفته‌های گذشته چندین بار با بیان اظهارات نژادپرستانه علیه مسلمان‌ها خبرساز شده، در بیانیه‌ای با ادعای اینکه عده زیادی از مسلمان‌ها از آمریکایی‌ها نفرت دارند ورود آنها را به منزله حملات بیشتر در خاک کشورش دانسته است.

او در این بیانیه که کمپین تبلیغاتش‌اش منتشر کرده آورده است: «بدون نگاه کردن به داده‌های نظرسنجی مختلف، برای هر کسی واضح است که این نفرت، فراتر از حد درک است.»

«ترامپ» می‌نویسد: «نمی‌توانیم کشورمان را تا زمانی که بتوانیم دلیل این مشکل و خظرات آن را درک کنیم در معرض حملات شنیع توسط افرادی قرار دهیم که تنها به جهاد اعتقاد دارند و هیچ استدلالی یا احترامی برای زندگی بشری قائل نیستند.»

«شورای روابط آمریکا - اسلام» در واکنش به این اظهارات نامزد جمهوری‌خواه انتخابات آمریکا در بیانیه‌ای نوشت: «اکنون وارد حیطه فاشیسم شده‌ایم.»

اسلام‌هراسی و حملات نژادپرستانه به مسلمانان، بعد از حملات تروریستی پاریس و تیراندازی در شهر سن‌برنادرینو ایالت کالیفرنیا در آمریکا شدت گرفته است.

تیراندازی‌، حمله انتحاری و گروگان‌گیری مرگبار در پاریس، پایتخت فرانسه به کشته شدن ۱۳۰ نفر منجر شد. گروه تروریستی داعش مسئولیت این حملات را به عهده گرفت.

هفته گذشته یک مرد و همسرش در سن‌برناردینو ۱۴ نفر را با شلیک گلوله کشتند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *