دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
 
۳
۳

انصارالله: تحولات بزرگی در راه است

شنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۹
کد مطلب: 445318
مرد دوم جنبش مردمی انصارالله یمن تأکید کرد، تحولاتی در روزهای آینده روی می‌دهد که جهانیان را شگفت‌زده خواهد کرد.
به گزارش جهان به نقل از العالم، "یوسف الفیشی" در مطلبی با عنوان " تنها گزینه" نوشت: ارتش، کمیته های مردمی و ملت بزرگ ما در راه خدا می جنگند و وارد میدان دفاع مقدس و مقابله با آمریکا و کشورهای مورد حمایتش در منطقه شده اند کشورهای مستکبری که به یمن تجاوز می کنند و جان، مال و ناموس مردم و حاکمیت و اقتصاد کشورش را برای خدمت به رژیم اسرائیل هدف گرفته اند؛ رژیمی که نگرانی خود از انقلاب ۲۱ سپتامبر ۲۰۱۴ یمن را علناً اعلام می کند.

انقلاب ۲۱ سپتامبر ۲۰۱۴ یمن باعث سرنگونی مزدوران اسرائیل در یمن شد و زمینه آزادی و استقلال ملت را فراهم و این کشور را از یوغ اقتصادی، سیاسی، نظامی، امنیتی و فرهنگی استکبار رهانید.

آزادیخواهی ملت یمن علت اصلی آغاز تجاوز تمام عیار استکبار است، تجاوزی که از شش ماه پیش تاکنون همچنان ادامه دارد و با محاصره اقتصادی ظالمانه و کثیف و سکوت جامعه جهانی همراه شده است و این در حالیست که زنان و کودکان و بخش‌های درمانی، آموزشی و رسانه ای و همه زیرساخت ها، مراکز اقتصادی و همه تأسیسات حیاتی به آماج حملات متجاوزان تبدیل شده است و متجاوزان به هیچ یک از قوانین الهی و انسانی پایبند نیستند و وحشی‌گری آنها در میان حیوانات درنده نیز دیده نمی شود.

ملت یمن قهرمانانه در برابر متجاوزان ایستاده اند و به دفاع فداکارانه از کشور خود می پردازند و در برابر خود تنها یک گزینه می بینند و آن گزینه هم حمله به عمق خاک دشمن است؛ زیرا این گزینه تنها گزینه برای متوقف کردن تجاوزات و شکستن هیبت متجاوز است.

ملت یمن پس از شش ماه قربانی دادن و بمباران شدن به این گزینه رسیده است.

ملت یمن مصمم به متوقف کردن تجاوزات داعش بزرگ و شکستن هیبت دشمن در عمق خاکش است؛ زیرا جامعه جهانی در قبال کشتار ملت و تخریب زیرساخت های یمن سکوت کرده است.

تحولات بزرگی در روزهای آینده اتفاق خواهد افتاد که جهانیان را شگفت زده و مستکبران جهان را مبهوت و حیران خواهد کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Romania
مانند شعارهای احمدی نژادی است
شاهد
الله اکبر
ماشاء الله به غیرتتان
خیلی زودتر منتظر اقداماتتان در عمق خاک عربستان بودیم. انهدام تأسیسات نفتی این کشور هم گه رگ حیاتی آنهاست فراموش نشود برادران
خداوند توفیقتان دهد
بنام نامی رسول الله تمامی مراکز نفتی عربستان را مورد هدف قرار دهید.
آتشی بپا کنید که جگر استکبار را بسوزاند.
با اقدام خود هم دشمن را از تجاوزش پشیمان می کنید، هم اجازه نمی دهید وهابیون بی دین، سرمایه ی مردم مظلوم عربستان را به قیمت مفت به آمریکا و اسرائیل تقدیم کند و هم باعث انفجار قیمت نفت می شوید.
آتش کنید. به آتش بکشید. تمامی چاه های نفت و پالایشگاه های عربستان را به آتش بکشید.