شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۱
۳

حامدبهداددرنقش شهید محمدجهان‌آرا+عکس

يکشنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۰
کد مطلب: 444166
حامد بهداد در سریال ۱۱۰ قسمتی کیمیا به کارگردانی جواد افشار بازیگر نقش سردار محمد جهان‌آرا است/ این سریال از چهارم مهرماه روی آ‌نتن شبکه دو سیما خواهد رفت
به گزارش جهان به نقل از نسیم، سریال کیمیا به کارگردانی جواد افشار نخستین سریال بیش از ۱۰۰ قسمتی تلویزیون است، که بر اساس فیلم‌نامه‌ای از مسعود بهبهانی‌نیا ساخته شده و روایت‌گر زندگی بانوی جوانی به نام کیمیا با بازی مهراوه شریفی‌نیا در سه مقطع زمانی مختلف است.


حسن پورشیرازی، آزیتا حاجیان، رضا کیانیان، نیکی کریمی، حامد بهداد، عاطفه رضوی ، محمدرضا شریفی نیا، گلاره عباسی، پوریا پور سرخ، حسن جوهرچی، سید مهرداد ضیایی، رضا توکلی، عطا عمرانی، مهدی پاکدل، سودابه بیضایی،مهدی سلطانی، محمدرضا شریفی نیا، بیوک میرزایی ،گلوریا هاردی بازیگر فرانسوی‌الاصل از جمله بازیگر این سریال هستند.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Germany
آخه روحیه شهید والامقام کجا, شخصیت عصبی حامد بهداد کجا!!!
سعید
این آقای همیشه بازیگر (محمد رضا شریفی نیا) که هر کانالی رو می بینی این آقا توی یک فیلم داره بازی می کنه، اونقدر حضورش پررنگه که جهان هم توی لیست بازیگران این سریال اسمشو دو بار آورده!!
m
واقعا متاسفم