دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
۴

عیادت شاه سعودی از یک مجروح ایرانی

يکشنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۱۹
کد مطلب: 444125
شاه عربستان سعودی روز گذشته از یک بانوی ایرانی مجروح در حادثه مکه مکرمه، عیادت کرد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، منابع خبری عربستان سعودی از عیادت «سلمان بن عبدالعزیز» شاه این کشور از یک بانوی ایرانی مجروح در حادثه اخیر مکه مکرمه خبر دادند.

وبگاه خبری «خبر عاجل» در صفحه رسمی خود در شبکه اجتماعی «توئیتر» اعلام کرد که «سلمان بن عبدالعزیز» شاه سعودی در جریان عیادت از مجروحان حادثه سرنگونی یک جرثقیل در مکه مکرمه، از یک بانوی ایرانی مجروح در این حادثه عیادت کرد.

سلمان پس از گذشت بیش از ۲۴ ساعت از حادثه خونین مسجد الحرام شب گذشته تحت فشار رسانه‌ای، برای بررسی و پیگیری این حادثه وارد مکه مکرمه شد.

حادثه دو شب گذشته سقوط بالابر ساختمانی در مسجدالحرام به کشته شدن ۱۰۷ نفر از جمله یک ایرانی و زخمی شدن حدود ۲۵۰ نفر دیگر منجر شد.

جرثقیلی که در مسجد الحرام سقوط کرد متعلق به شرکت «نسما» وابسته به محمد بن سلمان جانشین ولیعهد عربستان سعودی است که برای توجیه این حادثه به تصاویر فتوشاپی متوسل شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مصطفوی
Iran, Islamic Republic of
عیادت!! زرشک!! تو یمن خودشون و سوریه و عراق پولاشون زن و بچه و پیر و جون رو روزی صد تا صد تا می کشند.
Romania
لعنت بر آل سعود
علی
این کارها از یک فرد جنایتکار بعید است بهتر بودملک از کودکان وزنان مجروح یمنی که با بمب خوشه ای وفسفری سوزانده شده اند بازدید میکرد.ثوابش بیشتربود
سیاح
Iran, Islamic Republic of
حتما رفته به عیادت مجروحان حادثه و در میان آنها زن ایرانی هم بوده و این ذوق زدگی ندارد
آنها باید پاسخگوی اتفاق افتاده باشند که نکات ایمنی را رعایت نکردند