جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

تشکیل تیم ملی فوتبال زنان داعش !

شنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۰۹
کد مطلب: 444013
رصد و بررسی فضای مجازی عرب در دو روز گذشته نشان می دهد که این تصویر که گفته می شود به تیم ملی فوتبال داعش تعلق دارد، به طور گسترده پخش شده و همچنان در حال انتشار است
به گزارش جهان به نقل از سایت ورزش بانوان؛ گروهک تروریستی – تکفیری «دولت اسلامی عراق و شام» موسوم به داعش، در سه سال گذشته یعنی از زمان اعلام موجودیت تاکنون هر از چند گاهی با اقدامی غیر منتظره و انتشار تصاویر یا کلیپ آن، تلاش می کند علاوه بر ایجاد رعب در میان افکار عمومی، همواره نام خود را زنده نگه دارد.

برای نمونه می توان به برخی اقدامات این گروهک تروریستی اشاره کرد که عبارتند از: بریدن سر افراد، یا فوتبال بازی کردن با سر بریده افراد، یا آتش زدن افراد در حالی که زنده هستند، و یا زنده به گور کردن و پرتاب افراد از ارتفاعات بلند با هدف کشتن آنها و انواع قتل و شکنجه دیگر که واقعا بی نظیر و یا حداقل می توان گفت کم نظیر بوده اند.

اما اقدامات داعش در انتشار تصاویر مختلف از نیروهایش و اقداماتش، تنها در بعد منفی نبوده بلکه گاهی هم تصاویری جالب و منتشر نشده از اقدامات متفاوت نیروهایش را منتشر می کند که به دلیل جالب بودن، به سرعت در فضای مجازی منتشر شده و اصطلاحا نام داعش را زنده نگه می دارد.

شاید بتوان جدید ترین نمونه این اقدام را تشکیل تیم فوتبال زنان داعش و انتشار گسترده تصاویر این تیم فوتبال – که اصلا مشخص نیست واقعا چنین تیمی تشکیل شده و یا بیشتر اقدامی طنز آمیز است – در فضای مجازی.

رصد و بررسی فضای مجازی عرب در دو روز گذشته نشان می دهد که این تصویر که گفته می شود به تیم ملی فوتبال داعش تعلق دارد، به طور گسترده پخش شده و همچنان در حال انتشار است و توجه بسیاری از کاربران عرب زبان را برانگیخته و واکنش های زیادی را هم به همراه داشته است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *