پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 9 May 2024
 
۰

محمدی به مدال برنز کشتی جهان رسید

جمعه ۲۰ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۵۹
کد مطلب: 443777
آزادکار وزن ۶۵ کیلوگرم ایران، با پیروزی مقابل قهرمان المپیک لندن در دیدار رده بندی، مدال برنز رقابت‌های قهرمانی جهان را از آن خود کرد.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا،سید احمد محمدی آزادکار وزن ۶۵ کیلوگرم ایران در دیدار رده بندی کشتی آزاد قهرمانی جهان ۲۰۱۵ که در لاس وگاس آمریکا در حال برگزاری است برای کسب مدال برنز در دیداری حساس رو در روی طغرل عسگراف از آذربایجان و دارنده مدال طلای المپیک لندن رفت و در پایان موفق شد حریف نامدار خود را مقتدرانه و با نتیجه ۱۵ بر ۵ از پیش رو بردارد و گردن آویز برنز را از آن خود کند.

محمدی در رقابت‌های جام جهانی موفق به شکست این کشتی‌گیر شده بود.

سید احمد محمدی که پیش از این با صعود به مرحله نیمه نهایی موفق به کسب سهمیه المپیک شده بود، در دور نخست، داوید هابات از اسلوونی را با نتیجه ۱۲ بر صفر شکست داد،سپس در مرحله یک شانزدهم فرانکلین مارن کاتسیلو قهرمان پان آمریکن از کوبا را ۶ بر صفر برد.وی در مرحله یک هشتم نهایی نیز برنت هارولد متکالف از آمریکا را در دیداری نزدیک ۶ بر ۵ از پیش رو برداشت و سپس در دیدار یک چهارم نهایی، گئورگی بوکور از رومانی را ۶ بر یک شکست داد.

محمدی سپس در مرحله نیمه نهایی مقابل فرانک چامیزو مارکز کشتی گیر کوبایی الاصل ایتالیا و دارنده مدال برنز جهان به روی تشک مبارزه رفت و در حالیکه ۲ بر صفر از حریف پیش بود ضربه فنی شد و از رسیدن به فینال بازماند.

طغرل عسگراف نیز در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۱۰ بر ۵ مغلوب فرانک چامیزو کشتی‌گیر کوبایی الاصل ایتالیا شد تا اونیز از رسیدن به مراحل بالاتر بازبماند.

دیگر دیدار رده بندی این وزن نیز میان سوسلان رامونوف روس قهرمان سال گذشته جهان و مانداختاران گانزوریج از مغولستان برگزار شد که در پایان رامونوف روس به برتری ۶ بر یک دست یافت و مدال برنز را از آن خود کرد.

دیدار نهایی این وزن میان فرانک چامیزو مارکز کشتی گیر کوبایی الاصل ایتالیا و اختیار نوروز اف از ازبکستان برگزار خواهد شد.

در ادامه رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان از ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه جمعه،بهنام احسان‌پور،علیرضا کریمی و عباس طحان آزادکاران اوزان ۸۶،۶۱و ۹۷ کیلوگرم ایران به مصاف حریفان خود خواهند رفت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *