جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۱

"حامد اژدها" با نوچه‌هایش دستگیر شد

چهارشنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۵۱
کد مطلب: 443513
"حامد اژدها" از ارازل شهر ری با نوچه‌هایش در هنگام قدرت‌نمایی و تخریب ۱۰ خودرو پارک شده در خیابان، توسط پلیس دستگیر شدند.
به گزارش جهان، سرهنگ خلیل شهبازی در گفت‌وگو با میزان در تشریح جزییات این خبر اظهار کرد: ساعت ۲۳:۵۵ ششم شهریور ماه برابر اعلام مرکز پيام مبني برتخریب خودرو درآدرس شهر ری، میدان نماز ماموران کلانتری ۱۳۱شهر ری سريعا به موقيعت اعلامی اعزام شدند.
سرهنگ خلیل شهبازی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی میزان در تشریح جزییات این خبر اظهار کرد: ساعت ۲۳:۵۵ ششم شهریورماه برابر اعلام مرکز پيام مبني بر تخریب خودرو درآدرس شهر ری، میدان نماز ماموران کلانتری ۱۳۱ شهر ری سريعا به موقيعت اعلامي اعزام شدند.

سرکلانتر نهم پلیس پایتخت ادامه داد: با حضور ماموران تعدای از شهروندان به واحد گشت کلانتری مراجعه وبیان داشتند که فردی به هویت "حامد" معروف به "حامد اژدها" که از اراذل شهر ری است به همراه سه تن از نوچه هایش دقایقی پیش درحالیکه قمه به دست بودند اقدام به تخریب ۱۰ عدد خودروی پارک شده شهروندان در خیابان کرده و سپس همگی آنان سوار بر یک دستگاه خودروی پژو خاکستری رنگ شده و متواری شدند.

وی افزود: به دنبال اظهارات شهروندان کلیه عوامل کلانتری ۱۳۱شهرری جهت پیگیری و دستگیری متهمان وارد عمل شدند و متهمان به نام های "حامد" ،"مازیار"، "کرامت" و "سیاوش" را در ادرس شهر ری خیابان ۲۴ متری خیابان پیلغوش با کمک عوامل پلیس امنیت دستگیر و به پلیس امنیت انتقال دهند.

گفتنی است، تحقیقات بر روی پرونده متهمان کماکان ادامه دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


دو روز دیگه ولشون میکنن