شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
انبارلویی:

نتایج‌گفت‌وگوهای‌همگرایی را به‌زودی‌می‌بینید

سه شنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۴
کد مطلب: 443293
رئیس مرکز سیاسی حزب موتلفه با بیان اینکه آثار و نتایج گفت‌وگوهای همگرایی بزودی خود را در بدنه اصولگرایان نشان خواهد داد، گفت:هیچ یک از سه تشکل اصولگرا ادعای نمایندگی اصولگرایان یا پدرخواندگی آنهارا ندارند.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، محمد کاظم انبارلویی رئیس مرکز سیاسی حزب موتلفه اسلامی در نشست اعضای جامعه اسلامی دانشجویان با بیان پرسش‌های پیرامون سپهر سیاست ایران، اظهار داشت:آیا ما درک درستی از نبرد نرم دشمن و رخنه نفوذ سرویسهای اطلاعاتی و امنیتی استکبار جهانی داریم؟، آیا ما قادر به تطهیر و سلامت گردش اطلاعات در درون خودمان برای جلوگیری از سوزن بانی اخبار تحلیلی و تفسری دشمن هستیم؟آیا ما در داخل سازمان ولایت عمل می‌کنیم، یا در تار پود سازمانهای پیداو پنهان و شناخته و ناشناخته آنها عمل می‌کنیم؟.

وی در ادامه با اشاره به فتنه سال ۸۸ گفت: علت اینکه برخی از مقامات ما در این فتنه اسیر راهبردهای دشمن شدند این بود که برای این پرسش‌ها دغدغه‌ای برای پاسخگویی نداشتند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با اشاره به سابقه جریان اصولگرایی در کشور گفت: اصولگرایی یک جنبش اصیل سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و سابقه شکل‌گیری آن به آغاز انقلاب و نهضت اسلامی امام خمینی (ره) بر می‌گردد.

انبارلویی پلورالیسم سیاسی در میان اصولگرایان را یک سم مهلک دانست و گفت: تکثرگرایی در میان اصولگرایان یک سم است دشمن ویروس پلورالیسم سیاسی را زیر پوست فعالیت‌های اصولگرایان تزریق کرده تا همگرایی و وحدت اصلی‌ترین جریان سیاسی کشور را هدف قرار دهد.

وی با بیان اینکه باید مراقب بازتولید فتنه سبز باشیم، گفت: نظام جمهوری اسلامی یک نظام مقتدر با نهادهای مستقر است تندبادهای نبردهای سخت و نرم نمی‌توانند آن را تکان دهند؛ رهبری چون کوه در برابر دسیسه‌های دشمن ایستاده است، اصولگرایان خرده گفتمان‌های خود را باید رها کنند و فقط روی ترویج و تبلیغ گفتمان رهبری متمرکز شوند؛ اصولگرایان سه سال از نظر زمان از گفتمان رهبری عقب هستند.

رئیس مرکز سیاسی حزب موتلفه اسلامی وحدت و همگرایی اصولگرایان را یک اصل دانست و گفت: هزینه همگرایی هر چه هست باید پرداخت شود مدل انتخابات ۹۲ هرگز نباید تکرار شود، دشمن اصولگرایان را متشتت و متفرق می‌خواهد و جریان رقیب را با کاتالیزور حمایت ضد انقلاب متحد و یکپارچه، این خط آمریکا در ایران است.

انبارلویی با اشاره به نشست‌های مشترک حزب موتلفه اسلامی، حزب پایداری و جمعیت ایثارگران، گفت: نشست‌های این سه تشکل اصولگرا به راهبرد یک صدا یک فهرست منجر شده است، اصولگرایان جز این راه دیگری در انتخابات آینده ندارند هر کس غیر از این راهبرد عمل کند دانسته و نادانسته در زمین رقیب بازی می‌کند.

وی دستاورد این نشست‌ها را در زمینه سازوکار حقوقی تعیین نامزدها بدیع دانست و گفت: بزودی آثار و نتایج گفت‌وگوهای همگرایی خود را در بدنه اصولگرایان نشان خواهد داد. هیچ یکی از این سه تشکل ادعای نمایندگی اصولگرایان یا پدرخواندگی ندارند آنها بدون سهم‌خواهی و وزن‌کشی به فرایند همگرایی اصولگرایان خواهند پیوست. انشاءالله اصولگرایان در انتخابات آینده یکپارچه و متحد به صحنه رقابت می‌آیند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه باید تحلیل درستی از شرایط داشت و تهدیدها و فرصت‌ها را دقیق بررسی کرد، گفت: اگر در سیاست داخلی و خارجی غفلت کنیم دشمن داعش را برای جنگ نیابتی به اطراف مرزهای ایران خواهد فرستاد. ضمن اینکه آنها اکنون در داخل از کسانی حمایت می‌کنند که قرار است در دروازه‌های ایران را به روی این دشمن خونخوار باز کنند.

انبارلویی از عنایات حضرات آیات موحدی کرمانی، مصباح یزدی و محمد یزدی به امر خطیر همگرایی اصولگرایان تشکر کرد و گفت: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، جامعه روحانیت مبارز و نیز روسای حوزه‌های علمیه در سراسر کشور، ائمه جمعه و جماعات با درک شرایط خطیر منطقه و کشور بویژه پس از برجام دغدغه وحدت اصولگرایان را دارند و در این باره تلاش‌هایی هم کرده‌اند از این میان تلاش حضرات آیات موحدی کرمانی و مصباح یزدی و محمد یزدی در خور ستایش و قدردانی است. آنها گفته‌اند اصولگرایان را در امر خطیر همگرایی تنها نخواهند گذاشت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *