جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

شرط پیروزی قطعی اصولگرایان ازنظر سروری

يکشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۳۵
کد مطلب: 442824
قائم مقام جبهه رهپویان گفت: ارائه یک لیست واحد برای انتخابات از طرف اصولگرایان راهکاری برای پیروزی قطعی است.
به گزارش جهان، پرویز سروری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، در رابطه با نامه امضاشده توسط جامعه روحانیت به منظور ارائه لیست واحد اصولگرایان برای انتخابات مجلس اظهار داشت: برای پیروزی در انتخابات، بهترین راهکار ارائه یک لیست واحد از طرف اصولگرایان است.

وی با تأکید بر اینکه با توجه به شرایط کنونی باید تلاش شود تا سبد آرای اصولگرایان تقسیم نشود، گفت: اصولگرایان با ایثارگری و چشم‌پوشی از حدود مطلوباتشان قطعا می‌توانند در یک نقطه اشتراک داشته باشند که آن نقطه نیز لیست واحد است.

قائم مقام جبهه رهپویان بیان کرد: اصولگرایان با ارائه یک لیست در انتخابات شاید به صددرصد خواسته‌هایشان نرسند اما قطعا می‌توانند ۷۰ درصد خواسته‌هایشان را تأمین کنند.

سروری با بیان اینکه ارائه لیست واحد راهکار مطلوب برای پیروزی در انتخابات است، افزود: مردم و نیروهای انقلابی به نوعی منتظرند تا اتفاقات رخ داده برای اصولگرایان در انتخابات ۹۲ جبران شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اصولگرایان می‌توانند در این انتخابات با گذشت و همرنگ شدن در یک نقطه مشترک متمرکز و پیروز قطعی میدان انتخابات شوند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *