دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

دیدار بایدن با رهبران یهودی درباره توافق

پنجشنبه ۵ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۷
کد مطلب: 441032
معاون رئیس جمهور آمریکا قصد دارد با رهبران یهودی آمریکا در فلوریدا دیدار و در خصوص توافق هسته ای ایران و قدرت های جهانی، گفتگو کند.
به گزارش جهان، تسنیم به نقل از وال استریت ژورنال خبر داد، جو بایدن معاون رئیس جمهور آمریکا که احتمالا یکی از نامزدهای دموکراتها در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ خواهد بود، ۳ سپتامبر در نشستی با رهبران یهودی آمریکا دیدگاه های خود را در خصوص توافق هسته ای ایران بیان خواهد کرد.

"دبی وازرمن شولتز" نماینده ایالت فلوریدا و رئیس کمیته ملی دموکراتیک آمریکا کمک زیادی برای برگزاری این نشست کرده است. شولتز یک یهودی است و تاکنون موضع خود را در خصوص حمایت یا مخالفت با توافق هسته ای اعلام نکرده است.

رژیم صهیونیستی و بسیاری از سازمان های یهودی مخالفت خود را با توافق هسته ای اعلام کرده اند. بسیاری از جمهوریخواهان کنگره نیز با توافق هسته ای ایران و قدرت های جهانی مخالف هستند.

آمریکا و سایر قدرت های جهانی شامل روسیه، چین، فرانسه، انگلیس و آلمان ۲۳ تیرماه برجام هسته ای را با ایران اعلام کردند. بر اساس این برجام هسته ای، تهران موافقت کرده است تا در ازای لغو تحریم های بین المللی، بخشی از فعالیت های اتمی خود را محدود کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *