يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

‌حضور نمایندگان یاتا در ایران

چهارشنبه ۴ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۳۴
کد مطلب: 440914
با حضور نمایندگان انجمن بین‌المللی حمل و نقل هوایی در ایران و میزبانی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، سه کارگاه تخصصی در حوزه حقوق مسافر، ممیزی ایمنی و صدور بارنامه الکترونیک برگزار ‌شد.
‌به گزارش جهان، فارس به نقل از روابط عمومی‌ شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران خبر داد، ارایه آخرین برنامه‌ها و دستاوردهای یاتا (انجمن بین‌المللی حمل و نقل هوایی) در حوزه صنعت حمل و نقل هوایی به مدیران و کارشناسان ارشد این حوزه در داخل کشور از مهمترین اهداف سفر این هیات به ایران بود.

با سفر این هیات به تهران و میزبانی سه روزه نمایندگان یاتا توسط هما، پس از سال‌ها فصل جدیدی از همکاری‌های‌ انجمن بین‌المللی حمل و نقل هوایی با دست اندرکاران حوزه صنعت حمل و نقل هوایی کشور آغاز شد.

در این دوره ‌سه کارگاه یک روزه تخصصی با موضوعات حقوق مسافر، ویرایش ارتقا یافته E-IOSA (‌ممیزی ایمنی شرکت‌های هواپیمایی عضو یاتا)، حراست بار و مسافر در فرودگاه، محصولات و ابتکار‌های یاتا و صدور بارنامه الکترونیک و پروسه الکترونیک حمل بار برگزار ‌شد.

این کارگاه‌های آموزشی با حضور مدیران و کارشناسان ارشد سازمان هواپیمایی کشوری، شرکت فرودگاه‌ها، نمایندگان همه‌ شرکت های هواپیمایی داخلی، اعضای ارشد انجمن شرکت‌های هواپیمایی‌، انجمن دفاتر خدمات مسافرت هوایی داخل کشور و گمرک جمهوری اسلامی ایران در سالن اجتماعات مرکز آموزش هما برگزار شد‌.

این جلسات با حضور مدیران عامل و عالی رتبه شرکت‌های هواپیمایی داخلی، شرکت فرودگاه‌ها و سازمان هواپیمایی کشوری ‌و مدیران ارشد یاتا برگزار شد؛ با توجه به فرصت پیش آمده، در جلسه مشترک نمایندگان یاتا با اعضا ارشد انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی و ایران‌ایر به عنوان نماینده مرتبط با یاتا در این امور، مشکلات و انتظارات آژانس‌های مسافرتی عضو یاتا و آژانس‌های متقاضی عضویت در یاتا در ایران، مورد بررسی قرار گرفت‌.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *