شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
در بروجرد رخ داد

بهره‌برداری از کارخانه تولید خمیرکاغذ

چهارشنبه ۴ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۴۹
کد مطلب: 440903
کارخانه تولید خمیر کاغذ بروجرد با ۲۵ میلیارد ریال اعتبار با حضور استاندار لرستان به بهره‌برداری رسید.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، رضا امینی مدیر جهاد کشاورزی این شهرستان ظهر امروز در حاشیه یهره‌برداری از این کارخانه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این کارخانه با اعتباری معادل ۲۵ میلیارد ریال با همت اداره جهاد کشاورزی بروجرد و سرمایه گذاری بخش خصوصی به بهره‌برداری رسیده است.

وی افزود: مجموع اعتبارات مورد استفاده در این طرح ۲۵ میلیارد ریال بوده که ۱۲ و نیم میلیارد ریال آن آورده بخش خصوصی و ۱۲ و نیم میلیارد ریال دیگر از طریق تسهیلات دولتی تأمین شده است.

مدیر جهاد کشاورزی بروجرد عنوان کرد: با بهره‌برداری از این واحد تولیدی در شهرک صنعتی بروجرد زمینه اشتغال ۲۵ نفر به صورت مستقیم در این شهرستان فراهم شده است.

امینی خاطرنشان کرد: واحد خمیر کاغذ واحدی است که از ضایعات بخش کشاورزی همچون کاه و کُلَش و باگاس یا همان تفاله نی شکر به عنوان مواد اولیه استفاده و در نهایت محصول خمیر کاغذ تولید می‌کند.

وی با بیان اینکه این کارخانه ظرفیت تولید سالانه ۵ هزار تن خمیر کاغذ را دارد، خاطرنشان کرد: بازار هدف محصولات تولیدی این کارخانه در داخل کل کشور است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *