دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
۱
ادامه عملیات اطفاء حریق در جنگل‌های ایلام با بالگرد

ادامه آتش سوزی در جنگل های ایلام

سه شنبه ۳ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۳۲
کد مطلب: 440614
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان ایلام گفت: عملیات اطفاء حریق در جنگل‌های ایلام امروز با بالگرد ادامه می‌یابد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، مازیار سلیمان نژاد مدیرکل حفاظت محیط زیست استان ایلام، اظهار داشت: در پی حریقی که روز گذشته رخ داد بخش‌هایی از منطقه حفاظت شده «مانشت و قلارنگ» واقع در ارتفاعات کوه شلم در شهرستان ایلام نیز دچار آتش سوزی شد.

وی با اشاره به حضور فعال نیروهای یگان حفاظت محیط زیست شهرستان‌های ایلام، چرداول، ایوان و سیروان، افزود: از شب گذشته آتش در کنترل است و خوشبختانه پیشروی نداشته است و امروز نیز برای مهار کامل این حریق یک فروند بالگرد به استان اعزام می‌شود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان ایلام با بیان اینکه وسعت آتش سوزی در جنگل‌های ایلام در این حریق حدود ۱۰۰ هکتار بوده است، عنوان کرد: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۶۲ مورد حریق در مناطق حفاظت شده و عرصه‌های آزاد و طبیعی استان ایلام رخ داده است که ۲۷ مورد آن در مناطق حفاظت شده بوده است.

وی گفت: خوشبختانه جانوران در این حریق آسیب ندیده‌اند و تاکنون گزارشی مبنی بر از بین رفتن گونه‌های جانوری که در منطقه مانشت و قلارنگ زیست دارند نداشته‌ایم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


خانم ابتکار خواهشا جنگلهای ایلام رو دریابید

وظیفه شما محیط زیست هست نه مطالب مربوط به دیگران