جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
جریمه ۱۷۰ میلیونی سرخابی‌ها

احکام جدید کمیته انضباطی اعلام شد

دوشنبه ۲ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۲۰
کد مطلب: 440496
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به خاطر تخلف تماشاگران دو تیم سرخابی پایتخت، باشگاه پرسپولیس را ۱۰۰ میلیون و باشگاه استقلال را ۷۰ میلیون ریال جریمه کرد.
به گزارش جهان به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، در جریان بازی دو تیم پرسپولیس و سپاهان اصفهان در هفته سوم رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور که روز ۲۲ مردادماه برگزار شد، از سوی تماشاگران تیم پرسپولیس تخلفاتی مبنی بر فحاشی و شکستن صندلی ورزشگاه رخ داد.

بر این اساس، کمیته انضباطی فدراسیون این تیم را طبق ماده ۷۹ آئین‌نامه انضباطی به ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد. همچنین تیم سپاهان اصفهان نیز به دلیل فحاشی تماشاگرانش به بازیکن تیم پرسپولیس، طبق ماده ۷۹ آیین نامه انضباطی باید ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

از سوی دیگر، در جریان بازی دو تیم استقلال تهران و ذوب‌آهن اصفهان از هفته سوم لیگ برتر که روز ۲۳ مردادماه برگزار شد، از سوی سیدمجتبی حسینی، مربی تیم ذوب‌آهن تخلفاتی مبنی بر اعترضا مکرر به نحوه داوری که منجر به اخراجش شد، صورت گرفت. وی باید طبق بند ۵ ماده ۶۶ آئین‌نامه انضباطی ۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. همچنین یک جلسه از همراهی تیم خود محروم شد

ضمن اینکه تیم استقلال تهران به دلیل تخلفات تماشاگران نسبت به داور بازی، باید ۷۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

همچنین در حریان دیدار دو تیم تراکتورسازی تبریز و راه‌آهن تهران از هفته سوم لیگ که در ورزشگاه تبریز برگزار شد، از سوی لوئز میگونیزف مربی تیم تراکتورسازی تبریز تخلفاتی صورت گرفت. وی یک جلسه از همراهی تیم مربوطه محروم شد و باید ۳۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. تیم تراکتورسازی تبریز به دلیل اهانت تماشاگرانش طبق ماده ۷۹ به پرداخت ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *