سه شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 14 May 2024
 
۰
مدیرکل اداره آموزش و پرورش استان البرزخبر داد

میزان سهمیه‌استخدام آموزش‌وپرورش در البرز

شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۷
کد مطلب: 440013
مدیرکل اداره آموزش و پرورش استان البرز گفت: سهمیه استان البرز از ۵ هزار استخدامی وزارت آموزش و پرورش در سال جاری ۱۳۱ نفر است.
به گزارش جهان به نقل از مهر،ساکی مدیرکل اداره آموزش و پرورش استان البرز در خصوص میزان سهمیه استان البرز از استخدام ۵ هزار نفری وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: در این آزمون رشته ها و نیاز استان ها مشخص شده است سهمیه آزاد، شاهد و ایثارگران استان البرز در مجمع ۱۳۱ نفر است.

ساکی در پاسخ به این پرسش که آیا مربیان پیش دبستانی در این سهمیه بندی و استخدام امتیازات ارجحی دارند یا نه گفت: مربیان پیش دبستانی در این آزمون شرکت می کنند پس از اعلام نتایج، امتیازاتی برای آنها در نظر گرفته می شود.

از مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز در خصوص چگونگی نظارت بر سرویس مدارس، تعیین نرخ کرایه پرسیدیم که گفت: نظارت بر سرویس مدارس و همچنین نرخ کرایه ها در کارگروه ماده ۱۸ مورد بررسی قرار می گیرد باید بر اساس مصوبات این کارگروه عمل شود.

ساکی در ادامه افزود: در کارگروه ماده ۱۸ در استان نماینده استاندار و در شهرستان ها با حضور فرماندار یا نماینده فرماندار، نماینده تاکسیرانی، نماینده راهنمایی رانندگی و نماینده آموزش و پرورش تشکیل می شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با نظارت اداره تاکسیرانی نرخ هر مسیر مشخص و در جلسه مصوب می شود تمامی مدارس موظف به اجرای مصوبه هستند. چنانچه در مدارس غیر دولتی نرخی بیشتر از تعرفه دریافت شود آموزش و پرورش ورود پیدا می کند و نظارت های کافی اعمال می شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *