جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
در گفتگو با فارس بیان داشت

خبرهای جدید علیرضا زاکانی از وحدت اصولگرایان

سه شنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۲۰
کد مطلب: 439363
دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی گفت: در حال حاضر اصولگرایان به یک اتفاق نظر، وحدت و همگرایی بسیار خوبی رسیده‌اند.
خبرهای جدید علیرضا زاکانی از وحدت اصولگرایان
به گزارش جهان، علیرضا زاکانی دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در گفت‌وگو فارس درباره شکل‌گیری شورای هماهنگی اصولگرایان و آخرین وضعیت تشکل متبوعش اظهار داشت: در حال حاضر نزدیک به یک دهه است که مجموعه‌هایی با نام‌های مختلف و اندیشه اصولگرایی، وحدت و انسجام را دنبال می‌کنند و هرکجا که دچار غفلت شدند، محصولش واگذاری عرصه خدمت‌گزاری به رقبا بوده است.

زاکانی ادامه داد: برای این انسجام در هر مقطعی یک مدلی تعریف می‌شد و در سال‌های گذشته معمولاً توجه به سه ضلع صورت می‌گرفت که یکی جبهه پیروان و دیگری تحول‌خواهان بودند که شامل ایثارگران و رهپویان انقلاب اسلامی می‌شد و آغاز ضلع سوم نیز با رایحه خوش خدمت بود.

دبیرکل جمعیت رهپویان تصریح کرد: پس از آن دوستانی دور یکدیگر جمع شده و تشکل جدیدی به نام پایداری بنیان گذاشتند و این سه ضلع کارگزاری فعالیت در جهت انسجام‌بخشی و هم افزایی برای فعالیت‌های انتخاباتی را همیشه دنبال می‌کرده‌اند.

وی با بیان اینکه حدود ۱۰ ماه پیش سه گروه از این سه ضلع یعنی پایداری، ایثارگران و مؤتلفه جلساتی را با یکدیگر آغاز کردند، گفت: ما همیشه دعای خیرمان بدرقه آنها بود.

زاکانی با بیان اینکه ایثارگران طیف ما را در این نشست‌های سه‌جانبه نمایندگی می‌کرد، افزود: برای اینکه کار محدودتر و منسجم‌تر پیش رود این مسیر دنبال شد و در حال حاضر الحمدالله به یک اتفاق نظر و وحدت و همگرایی بسیار خوبی رسیده‌اند.

دبیرکل جمعیت رهپویان ابراز امیدواری کرد که این نشست‌ها منشأیی برای ایجاد زمینه همگرایی و حضور همه اصولگرایان شود و گفت: امیدواریم هر مدلی که به عنوان سازوکار برای این دوره انتخاب می‌شود بتواند نقش‌آفرین باشد و منجر به ائتلاف حداکثری در بین اصولگرایان شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *