پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۰

جاعل ۴۹ مهر دولتی در قزوین روانه زندان شد

دوشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۴۳
کد مطلب: 439196
فرمانده انتظامی شهرستان البرز از دستگیری یک جاعل حرفه‌ای خبر داد و گفت: در این راستا ۴۹ عدد مهر جعلی در این استان کشف شد.
به گزارش جهان، ولی‌الله رسولی‌راد امروز در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: مأموران پلیس آگاهی شهرستان البرز طی یکسری اقدامات اطلاعاتی از فعالیت فردی در زمینه جعل اسناد دولتی مطلع و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی اضافه کرد: این مأموران، در اقدامی غافلگیرانه متهم را هنگام دریافت پاسخ‌نامه‌های خود در یکی از بانک‌های استان قزوین با مدارک جعلی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان البرز افزود: منزل متهم با هماهنگی قضایی مورد بازرسی قرار گرفت و تعداد ۴۹ عدد مهر جعلی مربوط به افراد حقیقی و حقوقی، ارگان‌های دولتی و خصوصی، یگان‌های مختلف نیروی انتظامی، نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، مهر ارجاع پرونده دادسرا، ثبت احوال و غیره به همراه یک عدد اسپری اشک‌آور، یک عدد شوکر، یک رشته دستبند فلزی، یک دستگاه میز نور و چاپ مهر بر روی ژله‌های خام، ژله‌های خام مخصوص ساخت مهر و تعدادی مدارک هویتی جعلی کشف شد.

این مسئول انتظامی خاطرنشان کرد: متهم پس از اعتراف به جعل مدارک و مهرهای مکشوفه، به همراه پرونده متشکله به مراجع قضایی معرفی و با صدور قرار قانونی روانه زندان شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *