چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۴
۱۰

هزینه ۷۰ میلیونی جوان یرانی برای بازی کلش آف کلنز

دوشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۲۵
کد مطلب: 439060
امیررضا جوان 27 ساله‌ای است که‌ 3 سال از زندگی خود را صرف بازی اعتیادآور «کلش آف کلنز» کرده و تاکنون 70 میلیون تومان نیز برای آن هزینه کرده است. او رکورددار کاپ در این بازی و نفر اول در ایران محسوب می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


این نشون دهنده گیم پلی قوی این بازی و همچنین نحوه درست بازاریابی است!! چرا همیشه نیمه خالی لیوان و عادت کردیم که ببینیم!!
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
نیمه خالی چیه عزیز من این مصداق کامل لهو و لعبه
فرزاد
دمش گرم
United States
آفرین. آدرس بده جایزه نوبل سرگرمی برات فرستاده بشه.

در این عصری که دنیا از لحظه لحظه وقت خودش استفاده میکنه که در عرصه رقابت علمی و تکنولوژیکی عقب نیفته، تلف کردن 3 سال از بهترین عمر یک جوون تو کشور ما بدون هیچگونه تاسف و نقدی توی رسانه ها تبلیغ میشه.
Iran, Islamic Republic of
دشمنان جوانان امروز را به بازي گرفته اند
ولي ايولا به جوانان ديروز، كه با اسحله بازي ميكردند و دشمن را به بازي مي گرفتند!
بي طرف
Iran, Islamic Republic of
اينكه اين بازي از جهات مختلف قوي عمل كرده حرفي توش نيست. اما اين خبر نشون مي‌ده اولا چقد بعضي از جووناي ما بي دردند و از درد مردم اطرافشون كه براي تأمين هزينه مريضشون يا نون شب بچه هاشون گيرند بي خبرند. جدي كسي نيست به نسل جوون ما زندگي كردن ياد بده؟؟؟
پروانه
واقعا كه جاي تأسفه! 70 ميليون پول بي‌زبون و خرج يه كار بيهوده و اعتيادآور ميكنن! چه كساني كه با اين پول دردشون دوا ميشه و زندگيشون سر و سامان ميگيره!
خدا شفات بده!
من سه هفتس بازی نمیکنم خیالم راحت شده
بخدا اسیرم کرده بود
محسن
واقعا اینده کشور رو باید این جوان ها بسازن!!یاحسین (ع) رحمی کن