سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 7 May 2024
 
۸
۱۶
اطلاعیه تاسف‌بار ایرلاین اروپایی و بی‌توجهی سازمان هواپیمایی:

بلیت ارزان برای سفر از تهران به تل آویو! +سند

يکشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۱
کد مطلب: 438934
یکی از برنامه ریزی های هواپیمایی "ایژین"، اعلام نرخ های پایین و تخفیفات خاص به مقاصد مختلف از طریق این هواپیمایی است تا مسافران ایرانی با پر کردن صندلی های پرواز هواپیمایی ایژین از تهران به آتن، ابتدا به پایتخت یونان رفته و از آنجا به صورت ترانزیت، عازم مقاصد دیگر در کشورهایی مثل اعضای اتحادیه اروپا شوند.
بلیت ارزان برای سفر از تهران به تل آویو! +سند
به گزارش جهان به نقل از صبحانه‌آنلاین، چند هفته ای است پروازهای هواپیمایی کشور یونان با نام "ایژین" به تهران آغاز شده و این شرکت طبق برنامه اعلامی خود، هر هفته سه روز از آتن به تهران و بالعکس پرواز می کند و روزهای یکشنبه، سه شنبه و پنجشنبه از تهران عازم آتن خواهد شد.

هواپیمای ایژین با سابقه ۱۶ سال، صد درصد سهام شرکت هواپیمایی المپیک ایر یونان را در سال ۲۰۱۳ خریداری کرده و با توجه به اینکه قیمت بلیت خود را در این مسیر حدود یک میلیون تومان قرار داده، برای جذب مسافران ایرانی که قصد رفتن به اروپا را دارند، برنامه ریزی خاصی کرده است.

یکی از مصادیق این برنامه ریزی، اعلام نرخ های پایین و تخفیفات خاص به مقاصد مختلف از طریق این هواپیمایی است تا مسافران ایرانی با پر کردن صندلی های پرواز هواپیمایی ایژین از تهران به آتن، ابتدا به پایتخت یونان رفته و از آنجا به صورت ترانزیت، عازم مقاصد دیگر در کشورهایی مثل اعضای اتحادیه اروپا شوند.

اما جدیدترین نرخ ها و مقاصد اعلامی برای مسافران ایرانی توسط هواپیمایی یونان با یک اتفاق تاسف بار و نادرست همراه شده است چراکه بر اساس اطلاعیه ۲۱ مردادماه این هواپیمایی، ضمن اعلام نرخ پایه مسیرهای پروازهای هواپیمایی ایژین از تهران و ذکر مقاصد پروازی این شرکت، مقصد مجعول "تل آویو" پایتخت رژیم کودک کش صهیونیستی نیز به عنوان یکی از مقاصد اعلامی برای مسافران ایرانی با نرخ خاص ۲۲۲ دلار ذکر شده است که تنها حدود ۷۰۰ هزار تومان می شود!





این اقدام غلط هواپیمایی یونان که قطعا به دلیل بی توجهی مدیران دفتر ایران آن به سیاست ها و اعتقادات مردم و نظام کشورمان رخ داده، حکایت از عدم دقت و نظارت کافی سازمان هواپیمایی کشوری بر اطلاعیه ها و بخشنامه های این شرکت های خارجی دارد.

از سوی دیگر، با توجه به انتشار اخباری در رسانه های داخلی کشورمان مبنی بر گسترش روابط میان یونان بحران زده و رژیم صهیونیستی، باید مراقب بود حمایت و کمک به شرکت های هواپیمایی این کشور، در نهایت به ضرر ایرلاین های داخلی کشورمان تمام نشود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


وزارت اطلاعات فقط در سناریوهای تخیلی مانند"تعبیر وارونه یک رویا" قوی و مقتدرانه عمل میکند!؟
برادر اگه تلاش سربازان گمنام اقا امام زمان (عج) نبود تو هیچ کجای ایران نمیتونستی یک دم و بازدم با ارامش داشته باشی
Latvia
کسی منکر خدمات و تلاش سربازان گمنام نیست و نباید باشد . کما اینکه اتتظار قاطبه مردم هم درست به دلیل کفایت و شایستگی دستگاه اطلاعاتی کشور است که بعضا گلایه ای هم مطرح میشود . پر واضح است اشکالات و بسیاری از معضلاتی که در کشور مشهود است ریشه در اهمال و بی توجهی دستگاها و نهادهای مسئول از جمله وزارت اطلاعات است مثل پرونده های فساد اقتصادی و بوجود آمدن بابک زنجانی ها و شهرام جزایری ها و مه آفریدها و... ، فتنه های جور وا جور و جولان مزدوران داخلی ، رشد فرقه های ضد دینی و.... بطور حتم اگر دستگاه مقتدر وزارت اطلاعات آنطور که شایسته است به وظایفش عمل کند کشور و کشتی انقلاب دچار اینگونه تلاطم ها نخواهد شد .
و یا گرفتن طلبه ای که شعار مرگ بر آمریکا دارد.
اتفاقا این سریال خیلی درسته...هر کی تاریخ خونده باشه تصدیق میکنه که مسلمانان در طول تاریخ هیچ ضربه ای نخوردند مگر از خیانت منافقین در لباس مسلمان...
سلام
خوب تبلیغی براشون کردید!!!!!!!!!!!!!!!!
موفق باشید
عبدالله
از اینکه خبر مربوط به چگونگی توسعه و تسریع تساهل و تسامح در اجزاء و ارکان دولتی افشاء می شود ممنون هستم لیکن لطفا پیگیری ادامه یابد تا بلکه یک آدم با غیرت و عزت از ادامه این روند انحرافی ممانعت نماید انشاالله
یعنی میشه؟
الم
United States
عبدالله این چه ربطی به دولت داره یه شرکت خصوصی لیست بیلط سفرهاشو اعلان کرده میخوای برو میخوای نرو داستانو سیاسی
United States
بلیط ارزونتر هم هست اگه طالبی بسم الله
مهدوی
ساده با این پدیده برخورد نکنید یکماه قبل از آغاز جنگ تحمیلی همان موقع که سیستم اطلاعاتی در کشور وجود نداشت وهمه سرگرم بلوای گروهکی بودند دو آزانس به نامهای باجت تراول وفنیسیا از تهران بلیط با عنوان تهران استانبول آتن صادر میکردند ولی بچه های تیز هوش اطلاعات نوپای سپاه فهمیدند قیمت بلیط ها مسیر تهران استانبول آتن است و چند جارتر هواپیما که همه یهودی وبهایی بودند را متوقف کردند وآنها را باز جویی کردند ومعلوم شد به همه گفته شده بود سه ماه به فوریت ایران را ترک کنند بعد معلوم شد که حمله صدام را به قشر خاص مورد نظر اسراییل اطلاع داده بودند حالا هم شاید غیرتمندانی از سپاه قضیه را کشف کنند
من هم خبر نداشتم دست شما درد نکنه از این به بعد باید از این ایرالاین ارزان قیمت استفاده کرد
آره مزدور ها که خوشحال شدند
این یک ایرلاین است که طبق روال معمول نرخهای خود در مقاصد پروازی خود را ارا ئه داده است مثل یک رستوران که منوی غذای خود با قیمت را اعلام میکند اینقدر سریع قضاوت نکنید کمی به خدا وجدان وانصاف فکر کنید
خب دیگه.... حالا اتفاق خاصی هم نیافتاده.
گذرنامه ایرانی که برای سفر به انجا فاقد اعتبار است! و دوم از کجا و کدام سفارت انجا در ایران کسی ویزا بگیره؟ سوم مگر جا قحطی است که ادم بره اونجا؟!!!!!
حالا تبلیغ سفر به مریخ هم همینطور بدون نتیجه است و اگر ما جایی را به رسمیت نمیشناسیم نباید اینقدر حساسیت نشان بدیم و عصبی بشیم.
تیمور
سلام
به نظر من نامبردن و تبلیغ امکان سفر به تل آویو در ایران - خودش جرم است. مسئولین مربوطه اگر عرضه دارند باید برخورد شدیدی کنند.و این شرکت را نابود کنند تا دیگه کسی جرات تبلیغ سفر به تل آویو را نداشته باشد.
...
والسلام
France
نکشی خودتو عامو:|