سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۲
۸
بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق به آیت‌الله‌لاریجانی:

برخورد با پدیده «آقازادگی» همچنان سرلوحه کار اصلی این نهاد باشد/ «کرسنت» آزمون بعدی قوه قضائیه

شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۳۷
کد مطلب: 438723
هرچند محکومیت آقایان رحیمی و هاشمی گامی اثربخش و جدی در افکار عمومی و بازگشت اعتماد به قوه قضائیه بود ولی دامنه افسارگسیخته فساد در بدنه اداری کشور همچنان گسترده‌تر می‌شود و راهی جز اقدام انقلابی همه جانبه را می‌طلبد.
برخورد با پدیده «آقازادگی» همچنان سرلوحه کار اصلی این نهاد باشد/ «کرسنت» آزمون بعدی قوه قضائیه
به گزارش جهان نيوز، بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق (ع) در نامه‌ای ضمن قدردانی از قوه قضائیه در اجرای حکم مهدی هاشمی خطاب به آیت الله آملی لاریجانی رئیس این قوه اعلام کرد: اجرای حکم مهدی هاشمی گامی جدی و اثرگذار در مبارزه با دانه درشت‌هایی که از حاشیه امن و پشت گرمی برخی از مسئولین برخوردار هستند را به نمایش گذاشت و بارقه امید مبارزه با فساد را بار دیگر در دل عدالتخواهان زنده کرد.

در بخشی از این نامه آمده است: با وجود فشارهای همه جانبه کشورهای مستکبر و کارشکنی منافقان در برابر پیشرفت‌های انقلاب اسلامی، پیشرفت‌های مناسبی در حوزه‌های سیاسی، فرهنگی و اقتصادی صورت پذیرفته است و جوانان این مرز و بوم کماکان برای فتح قله‌های پیشرفت گام برخواهند برداشت تا خاری بر چشمان دشمنان نظام اسلامی باشد.

دانشجویان بسیجی دانشگاه امام صادق (ع) معتقدند نظام اسلامی با پشتوانه شعارهای تحقق عدالت اجتماعی، مبارزه با فساد و امنیت ملی و فردی در راه طولانی پیشرفت همه جانبه گام بر می‌دارد بنابراین برای کاربست این شعارها باید همه دوستداران انقلاب اسلامی تمام تلاش خود را به کار ببرند.

این تشکل دانشجویی با اشاره به فشارهای همه جانبه لابی‌های ثروت و قدرت بر قوه قضائیه و قاضی پرونده مهدی هاشمی پس از ورود دستگاه قضایی به پرونده امنیتی- اقتصادی مهدی هاشمی که با ایستادگی و اقتدار قابل تحسین این قوه همراه شد، اعلام کرد: در آخر پس از کارشکنی‌های فراوان متهم برای گذراندن محکومیت حداقلی خود به زندان رفت.

بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق (ع) ضمن قدردانی از قاضی پرونده مهدی هاشمی و اعضای قوه قضائیه، اعلام کرد: تلاش‌های خالصانه‌ای که از یک سو اجرای قانون و اقتدار در برابر فشارهای بی‌حد و اندازه افراد ذی‌نفوذ را نشان داد و از سوی دیگر گامی جدی و اثرگذار در مبارزه با دانه درشت‌های که از حاشیه امن و پشت گرمی برخی از مسئولین برخوردار هستند را به نمایش گذاشت و بارقه امید مبارزه با فساد را بار دیگر در دل عدالتخواهان زنده کرد.

در ادامه این نامه آمده است: هرچند زیر سوال بردن رأی دادگاه قانونی و عادل برای کسانی که در هنگامه جشن مردم سالاری دینی در سال ۸۸ در برابر هتاکان به جمهوریت و اعتبار نظام سکوت کردند و حتی اعضای خانواده آنان در میان فتنه‌گران دستگیر شدند و در برابر هر شکست انتخاباتی خود شائبه دروغین تقلب و مهندسی آراء را بیان می‌کنند و به نهادهای قانونی مانند شورای نگهبان و نیروهای امنیتی بهتان می‌زنند؛ امری عجیبی نیست گویا آنان بقای خود را در نفیرهای شادی دشمنان انقلاب جست‌وجو می‌کنند بنابراین از جنابعالی می‌خواهیم در برابر این سخنان ناپسند و بی‌پایه که حاکی از تغییرات بنیادین آنان است، از ابزارهای قانونی استفاده کنید.

این تشکل دانشجویی معتقد است پیشبرد همه جانبه فسادزدایی از ارکان اداری کشور به خصوص در سطوح کلان و مبارزه با پدیده منفور «آقازادگی» و حاشیه امن برای برخی از مسئولین باید همچنان سرلوحه و دستور کار اصلی این نهاد انقلابی قرار بگیرد.

در ادامه این نامه خطاب به آیت الله آملی لاریجانی آمده است: هرچند محکومیت آقایان رحیمی و هاشمی گامی اثربخش و جدی در افکار عمومی و بازگشت اعتماد به قوه قضائیه بود ولی دامنه افسارگسیخته فساد در بدنه اداری کشور همچنان گسترده‌تر می‌شود و راهی جز اقدام انقلابی همه جانبه را می‌طلبد به همین خاطر از شما تقاضا داریم که با عنایت به انعکاس و اثرپذیری لایه‌های اجتماعی در پدیده فساد بر تسریع پیگیری این چنین پرونده‌ها بیفزایید زیرا که اطاله این پرونده‌ها خدشه بر اعتبار نظام اسلامی است.

دانشجویان بسیجی دانشگاه امام صادق (ع) در پایان نامه خود اعلام کردند: قوه قضائیه در آینده آزمون‌های دیگری برای فراگیری عدالت در جامعه اسلامی پیش روی خود خواهد داشت؛ پرونده‌هایی که افکارعمومی خواهان رسیدگی فوری آنان هستند مانند محاکمه سران فتنه، پرونده کرسنت، پرونده سعید مرتضوی و موارد دیگر که از شما خواهش می‌کنیم شرایطی را مهیا کنید تا فرجام این پرونده‌ها زودتر مشخص شد مسلما دانشجویان انقلابی برای پیشبرد این پرونده های حامی قوه قضائیه خواهند بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


آزمون بعدی رسیدگی به پرونده 16 میلیارد کمک رانتی به دانشگاه احمدی نژاد
البته قبل از آن محاکمه عوامل فتنه 88
سعادتی
حالا صبر کن اول پرونده های قدیمی و به ترتیب تاریخ .
سید
از کجا بدونیم خبرت راسته ؟؟؟
بر پایه گزاره های دینی باید دست دزد را جدا کرد تا دزدی کم و نابود گردد
محمد
اینکه مبارزه با فساد را محدود به آقا زاده ها کنیم درست نیست
به خیل گدا زاده هایی که امروز میلیادر شده اند توجه کنیم
Iran, Islamic Republic of
مگرفقط فرزندان آقای هاشمی آقازاده هستند و فرزند بقیه مسئولان معصوم هستند ؟؟؟ اینهمه آقازاده فاسد و فقط محاکمه فرزند هاشمی یعنی سیاسی کاری و باندبازی درآستانه انتخابات خبرگان . مردم ایران بسیارفهیم هستند و این چیزهارامیدانند .
ناصر
لطفا برای م ج نیز پرونده ای تشکیل و نسبت به تخلفات ایشان و معاون اول روحانی در زمان وزارتش رسیدگی شود