پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۰
۱

حکم دیوان عدالت برای علاءالدین صادر شد

چهارشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۳۳
کد مطلب: 438310
مدیرکل حوزه ریاست دیوان عدالت اداری از تایید حکم تخریب طبقه هفتم پاساژ علا الدین خبر داد.
به گزارش جهان، علی اکبر بختیاری در گفتگو با مهر اعلام کرد: بر اساس رای صادره دیوان عدالت اداری، طبقه هفتم پاساژ علاءالدین تهران به مساحت ۲ هزار و ۷۳ مترمربع بنا که غیر مجاز ساخته شده، باید تخریب و جمع آوری شود. همچنین بخش‌هایی از جمله طبقه منفی ۳ که هزار و ۶۳ مترمربع انبار تجاری به واحد تجاری تبدیل شده است باید به وضعیت قبلی برگردد.

وی افزود: در بخش مشاعات و راهروها که با استقرار کیوسک موانعی را برای تردد ایجاد کرده بود، باید برابر حکم جمع آوری و طبقه منفی ۴ که پارگینگ‌ها به واحد تبدیل شده بود باید به حالت سابق برگردد.

به گزارش مهر، این پرونده با شکایت شاکی از کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری در دیوان عدالت اداری تشکیل شد که شعبه بدوی دیوان رای صادره شده از شعبه تجدید نظر ماده ۱۰۰ را تایید کرد و با اعتراض شاکی مجددا مورد تجدید نظر قرار گرفت و در این مرحله به دلیل اهمیتی که داشت به دستور رئیس دیوان عدالت اداری از کارشناسان دعوت شد که در این خصوص نظر بدهند. بالاخره شعبه با ملاحظه کارشناسی اقدام به صدور رای کرد و همان رای تجدید نظر را مبتنی بر رای شعبه بدوی دانست.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


بابا چرا چرا سانسور می کنید و نمی گذارید گفته شود که تا به امروز جریان حامی "علاءالدین " همان ا خ است که 18 سال پیش اولین مافیای وارد کننده قاچاق موبایل بود که 110 میلیون تومان آنروزها جریمه شد.