شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۱
عضو هئیت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران

تخریب علاء الدین موقتاً متوقف شد

يکشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۳۰
کد مطلب: 421862
عضو هئیت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران در خصوص تخریب طبقه هفتم پاساژ علاءالدین گفت: ظاهراً دیوان عدالت اداری به صورت موقت رأی به عدم تخریب داده است.
به گزارش جهان، ابوالفضل قناعتی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، افزود:بر اساس شنیده‌ها قرار است کمیته ۷ نفره‌ای موضوع را بررسی کند.

قناعتی با بیان اینکه قبلاً دیوان رأی کمیسیون ماده ۱۰۰ مبنی بر تخریب طبقه هفتم پاساژ علاءالدین را تأیید کرده است، گفت: دوباره مالک شکایت کرده و دیوان موقتاً دستور عدم تخریب را داده تا دوباره بررسی کنند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران تأکید کرد: شهردار، رئیس شورا، اعضای شورا و کارشناسان همگی نظر خود را مبنی بر تخریب این طبقه داده‌اند پیگیری می‌کنیم تا مشکلی ایجاد نشود چرا که ایمنی مردم بسیار مهم است.

وی در بخش دیگر سخنانش در خصوص ساخت‌وسازها در میدان سپاه گفت: نیروهای مسلح نامه‌ای برای شهردار منطقه نوشته‌اند و طبق قانون اگر شهردار ظرف یک ماه به آنها جواب نمی‌داد می‌توانند ساخت‌وساز انجام دهند و چون شهردار منطقه پاسخی به نامه آ‌نها نداده آنها قانوناً می‌توانستند ساخت‌وساز انجام دهند.

قناعتی اضافه کرد: البته برای بلندمرتبه سازی باید از شورای عالی معماری و شهرسازی اجازه دریافت کنند که فکر می‌کنم در حال انجام کارها هستند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران در خصوص آثار تاریخی عشرت‌آباد گفت: این ساخت‌وسازها با آثار تاریخی فاصله دارند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


عجب قانونی داره این مملکت ما!!