يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۱
۳

دستگیری داوطلبان‎داعشی درترکیه+تصاویر

چهارشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۲۵
کد مطلب: 438260
پلیس ترکیه با حمله به یک ساختمان گروهی از اتباع خارجی داوطلب عضویت در داعش را دستگیر و به زندان منتقل کرد.
به گزارش جهان به نقل از مشرق، منابع خبری ترکیه گزارش دادند، عصر روز گذشته نیروهای ویژه پلیس ترکیه با حمله به یک ساختمان در شهر استانبول، گروهی از اتباع خارجی داوطلب عضویت در داعش را دستگیر و به زندان منتقل کرد.


در میان دستگیر شدگان که از اتباع کشورهای اندونزی، ازبکستان و تاجیکستان هستند، تعدادی زن و کودک نیز دیده می شوند. به گفته منابع نزدیک به پلیس ترکیه، این افراد طی روزهای گذشته با ویزای توریستی وارد این کشور شده و پس از استقرار در یک هتل، در انتظار انتقال به مرز ترکیه با سوریه و اعزام به مناطق تحت سیطره داعش بسر می بردند.


لازم به ذکر است که از ابتدای وقوع بحران تروریستی تکفیری در سوریه، دهها هزار تروریست بین المللی از کشورهای مختلف وارد ترکیه شده و با هماهنگی و نظارت کامل سازمان جاسوسی این کشور، توسط گروههای وابسته به داعش به داخل سوریه منتقل شده اند.

 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


عكس اولي، زنه هنوز نرفته به سوريه جهاد نكاح رو شروع كرده و حامله شده.
عین سین
Iran, Islamic Republic of
یکی بگه، تا ما هم بدانیم،یعنی ورود به ترکیه این قدر راحته؟ اونوقت چرا می ببرند زندان؟مثل قبلی ها آموزش بدهند و اعزام کنند که همپمان های داعشی ترکیه، نیاز فوری دارند!!
رشید
این اخبار دروغ را باور نکنید زیرا اینان مهاجرین غیر قانونی کار می باشند و ترکیه خود سازماندهی و هدایت داعش را بر عهده دارد لطفا پس از هر گزارش به فلیم بازی کردن ترکیه با این اخبار کذب واکنش نشان دهید