يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۲
۲
عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت:

روحانی وامدار مردم است نه یک گروه

سه شنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۵۰
کد مطلب: 438165
عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت در مجلس گفت: شخصی که به عنوان رئیس‌جمهور منتخب ملت برگزیده می‌شود مطمئنا پس از انتخابات وامدار همه مردم و جریان‌ها خواهد بود و تنها به یک گروه سیاسی خاص وابسته نیست.
به گزارش جهان به نقل از فارس، ابوذر ندیمی نماینده مردم لاهیجان در مجلس شورای اسلامی در واکنش به سخنان اخیر رئیس کمیته انتخاباتی اصلاح‌طلبان اظهار داشت: رئیس‌جمهور از ابتدا اصرار داشت که وی و دولتش حزبی نخواهند بود و همواره از افراط جناح‌های چپ و راست دوری کردند و بر آن نیز تاکید داشتند.

وی افزود: در انتخابات عوامل موثری در رای‌ آوردن آقای روحانی موثر بود که از جمله آن می‌توان به شخصیت خود ایشان در قبال پست‌هایی که در نظام داشتند اشاره کرد.

نماینده مردم لاهیجان در مجلس تاکید کرد: آقای روحانی از ابتدا اعلام کرد وامدار هیچ گروه و فردی نیست و همچنین صراحتا تصریح کرده بود که تلاش می‌کند کابینه ترکیبی تشکیل دهد که البته رویکرد جدیدی بود.

ندیمی ادامه داد: اینکه یک جریان تنها عامل روی کار آمدن آقای روحانی باشد با واقعیت سازگاری ندارد.

وی با بیان اینکه نباید رئیس‌جمهور را به دلیل عدم تعهد به احزاب مورد نقد قرار دهیم و مطرح کردن این گونه مسائل درست نیست، گفت: شخصی که به عنوان رئیس‌جمهور منتخب ملت برگزیده می‌شود مطمئنا پس از انتخابات وامدار همه مردم و جریان‌ها خواهد بود و تنها به یک گروه سیاسی خاص وابسته نیست و اساسا همچین رویکردی با منافع ملی در تضاد است.

نماینده مردم لاهیجان در مجلس خاطرنشان کرد: همچنین اگر رئیس‌جمهور در اداره حکومت نخواهد از تمام پتانسیل‌ها و توان‌ها استفاده کند، خود و کشور را از این توان‌ها محروم می‌کند.

ندیمی با تاکید بر اینکه رئیس‌جمهور باید حمایت شود، افزود: تضعیف رئیس‌جمهور تضعیف عملکرد دولت است و استفاده از عناوین و واژ‌ه‌هایی که باعث تضعیف رئیس‌جمهور می‌شود صلاح نیست.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سیاح
Iran, Islamic Republic of
با وجودی که آقای روحانی از هردو جریان رای داشت اما به اصلاح طلبان زیاد توجه کرد و آنها را از خلسه در آورد حالا طلب کار شدند آقای روحانی در سیاستهای خود تجدید نظر کن و به افساد طلبان و فتنه گران میدان نده !
زیراب ترا می زنند و از شما عبور می کنند
عده ای افراطی در داخلشان هست که فقط از شما غربزدگی می خواهند
باقری ساری
Germany
اکثریت قاطع مردم جزو همان یک گروهند