جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۱

تحلیلی بر تغییر شعار برخی از انقلابیون

يکشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۳۱
کد مطلب: 437735
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: شعارهای دیروز و امروز برخی انقلابیون تغییر کرده است.
به گزارش جهان، تسنیم از مشهد مقدس گزارش داد، محمدحسین صفارهرندی صبح امروز در دوره بصیرت دانشجویی در اردوگاه امام رضا(ع)، اظهار داشت: بخشی از کسانی که در برابر آرمان‌های انقلاب موضع‌گیری می‌کنند لزوماً وابسته به مخالفان آرمان‌های انقلاب نیستند، کسانی که شعارها یا دیدگاه‌هایی شبیه مخالفان نظام ابراز می‌کنند اما اظهار تعصب به نظام هم دارند.

این‌ها کسانی هستند که در سوابقشان وابستگی به حرکت عظیم انقلابی وجود دارد و حتی پیش از انقلاب از نیروهای تاثیرگذار این حرکت بودند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: خیلی سخت است که بگوییم اینها تعلقی به نظام و انقلاب ندارند، تردیدی نیست که شعار‌های امروز آن‌ها با شعارهای گذشته متفاوت است؛ چرایی رسیدن به این نقطه مسئله ماست زیرا بعید نیست چنین سرنوشتی در کمین ما هم باشد که در جایگاه نقد چنین افرادی هستیم.

اگر خود را به‌دست امواج حادثه بسپاریم، مثل آن‌ها می‌شویم.

وی گفت: در سوابق گذشته آنها نمی‌توانیم شکی داشته باشیم اما چه شده که امروز به موضع‌گیری‌های این‌چنینی روی آورده‌اند؟ از کسانی حرف می‌زنیم که علی‌الاصول باید آن‌ها را جزو نیروهای وابسته به نظام فرض کنیم.

صفارهرندی افزود: چیزی که به‌صورت جدی می‌توان روی آن تکیه کرد و بابتش نگران باشیم، ظهور دیدگاه‌های جدید مبتنی بر برآوردهای تازه است که خود مبتنی بر اطلاعات جدید است.

اگر اطلاعات اشتباه باشد این برآورد نیز دچار اشتباه می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


قرآن کریم:
المال و البنون فتنه
ثروت و فرزندان وسیله آزمایش هستند.