يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۲
۲

تناقض گویی آشکار وزیر درباره بورسیه‌ها

شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۵۰
کد مطلب: 437628
یک دانشجوی بورسیه گفت: ما از نمایندگان می‌خواهیم در راستای مطالبات منویات مقام معظم رهبری سکوت خود را بشکنند چرا که اصحاب فتنه در وزارت علوم می‌خواهند صحبت‌های مقام معظم رهبری را به دست فراموشی بسپارند.
به گزارش جهان، دانشجوی بورسیه در گفتگو با «خبرگزاری دانشجو»،در خصوص سخنان امروز فرهادی در نشست خبری گفت: صحبت‌های امروز فرهادی متناقض با سخنان پورمختار رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس و جبار کوچکی نایب رئیس کمیسیون آموزش مجلس و زاهدی رئیس کمیسیون آموزش مجلس است.

وی افزود: فرهادی مدعی است که مشکل دانشجویان بورسیه حل شده است ولی امروز همان حرف‌های یک سال قبل اصحاب فتنه را اعلام کرده است.

وی تاکید کرد: هیچ مشکلی از مشکل دانشجویان بورسیه حل نشده و این مشکل شامل معدل دانشجویان و سن آن ها و جایابی است که همچنان وزارت علوم فعالیت خاصی برای رفع این مشکلات انجام نداده است.

این دانشجوی بورسیه در ادامه به تناقض میان حرف‌های وزیر علوم و نمایندگان اشاره کرد و گفت: تمام صحبت‌های امروز وزیر علوم با صحبت‌های نمایندگان در تضاد و تناقض می‌باشد و ما از نمایندگان می‌خواهیم در راستای مطالبات منویات مقام معظم رهبری در خصوص ظلم به دانشجویان بورسیه سکوت خود را بشکنند؛ چرا که اصحاب فتنه در وزارت علوم می‌خواهند با گذشت زمان صحبت‌های مقام معظم رهبری را به دست فراموشی بسپارند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: وزیر علوم در سخنان خود گفته است که فقط ۶ هزار بورسیه داریم و ۳ هزار نفر از آنها مشکلات بورسیه دارند در صورتی که بیانیه‌ای از وزارت علوم منتشر شده بود که در آن تعداد بورسیه‌های دولت دهم را ۳۷۷۲ نفر اعلام کرده بود و این خود نمونه‌ای از تناقض گویی فرهادی است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


امروز رفتم اداره بورس گفتند مشکلات حل نمیشود
محمدی
واقعا از آقای وزیر بعید بود با آن چفیه ای که در روز رای اعتماد در مجلس به گردنشان بود، اینگونه به حرف رهبرشان بی اعتنایی کنند