يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۱
۱

اعلام نتایج نهایی بورسیه ها؛ محرمانه!

شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۲۰
کد مطلب: 437621
رئیس سازمان امور دانشجویان گفت: نتایج نهایی بورسیه‌ها به صورت محرمانه به دانشگاه‌ها اعلام می‌شود.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، مجتبی صدیقی رئیس سازمان امور دانشجویان در جمع خبرنگاران درباره تعلیق برخی از کارکنان کارشکن در پرونده بورسیه‌ها در وزارت علوم اظهار داشت: یکی از کارمندهای خاطی در همان مقطع ابتدایی بحث بورسیه‌ها از وزارت علوم اخراج شد، تصمیم وزارت‌خانه از روز اول این بود که مسائل شخصی و اطلاعات شخصی افراد بورسیه محرمانه باشد و نتایج هم محرمانه به دانشگاه‌ها اعلام شود گر چه برخی انتقاد کردند، اما به دانشگاه‌ها اعلام کردیم مسئله را مستقیما به دانشجویان اعلام کنند نه به صورت شفاهی هر چند می‌توانستیم به صورت نامه اعلام کنیم ولی ممکن بود نامه مستقیما به دست دانشجو نرسد.

وی افزود: از ابتدا حفظ حرمت افراد و دانشجویان برای وزارت علوم مهم بود، هنوز هم همین‌طور است، احکامی هم که جدیدا درباره بورسیه‌ها به دانشگاه‌ها اعلام خواهد شد به همین صورت است البته اخبار مثبتی است که در جهت حل مشکلات دانشجویان است اما همین خبرهای مثبت هم به صورت محرمانه اعلام می‌شود، خود سازمان امور دانشجویان هم در کنار ان به دانشجویان اعلام می‌کنند.

رئیس سازمان امور دانشجویان گفت: همه دانشجویان بورسیه تکلیفشان مشخص شده است، این دانشجویان در دسته‌بندی‌های مختلف بودند که نتایج اعلام شده با همکاری کمیته مشورتی و نهادهای نظارتی مشخص شده است و برای همه دانشجویان امکان ادامه تحصیل وجود دارد.

صدیقی گفت: درصد بالایی از این دانشجویان مشکلی در پرداخت‌ها نخواهند داشت، وزارت علوم پرداختشان را انجام می‌دهد. درصد محدودی که باقی مانده است،باقی مانده هزینه تحصیلی را پرداخت می‌کنند و در باب سن و معدل نیز ارفاق شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


هیچ حرف و ادعایی از سوی این دولت قابل اعتماد نیست