سه شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 14 May 2024
 
۰

پنج نماینده ایران به فینال راه یافتند

جمعه ۱۶ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۴۶
کد مطلب: 437436
در ادامه رقابتهای کشتی کمربند (آلیش) قهرمانی زنان آسیا ۵ نماینده ایران به دیدار فینال و۳ کشتی‌گیر دیگر به مصاف رده‌بندی رسیدند.
به گزارش جهان به نقل از مهر، رقابتهای کشتی کمربند زنان از صبح امروز (جمعه) در سالن شهدای هفتم تیر تهران در حال برگزاری است.

بر این اساس نتایج کشتی‌گیران کشورمان در پایان رقابتهای نوبت صبح به شرح زیر است:

در وزن ۵۵ کیلوگرم یگانه غریب گشته کشتی گیرانی از کشورهای قزاقستان و ترکمنستان را شکست داد و به دیدار فینال راه یافت. هما میرزاپور دیگر نماینده کشورمان پس از پیروزی مقابل حریف افغانستانی مقابل کشتی گیر ازبکستانی باخت و به گروه بازنده ها رفت اما در دیدار شانس مجدد مقابل کشتی گیر قرقیزستانی شکست خورد و به مقام هفتم رسید.

در وزن ۶۰ کیلوگرم سمیه حیدری با پیروزی مقابل زهرا محمودی دیگر نماینده کشورمان و حریف قزاقستانی راهی دیدار فینال شد. محمودی نیز به دیدار رده بندی راه یافت.

در وزن ۶۵ کیلوگرم اکرم خانی در دیدارهای اول و دوم کشتی گیر قرقیزستانی و زهرا مجدی دیگر نماینده کشورمان را مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت. زهرا مجدی نیز راهی دیدار رده بندی شد.

در وزن ۷۰ کیلوگرم که مسابقات با حضور ۴ کشتی گیر و به صورت دوره ای برگزار می شود عزت قربانی ثانی با دو برد مقابل کشتی گیران قرقیزستان و ترکمنستان به کار خود ادامه می دهد وی در دور سوم مقابل لیلا سالاروند دیگر نماینده کشورمان قرار می گیرد و در صورت پیروزی بر این کشتی گیر صاحب مدال طلا خواهد شد.

سالاروند نیز یک پیروزی مقابل حریف ترکمنستانی و یک شکست مقابل حریف قرقیزستانی را در کارنامه خود دارد.

در وزن ۷۵ کیلوگرم که با حضور ۴ کشتی گیر و به صورت دوره ای برگزار می شود ساحل گوران مقابل کشتی گیر قزاقستانی به یک پیروزی دست یافت اما در مبارزه با کشتی گیر ازبکستانی مغلوب شد. مریم احمدی دیگر کشتی گیر کشورمان در این وزن مقابل کشتی گیر ازبکستانی مغلوب شد اما در دور بعد کشتی گیر قزاقستانی را مغلوب کرد و در دور سوم به مصاف ساحل گوران خواهد رفت.

در وزن ۷۵+ کیلوگرم دینا دهنوی با پیروزی مقابل حریف ترکمنستانی به دیدار فینال راه یافت. سعیده رحیمی دیگر نماینده کشورمان در دور اول کشتی گیر قزاق را مغلوب کرد اما در دور دوم مقابل حریف قرقیز مغوب شد و به دیدار رده بندی رفت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *