چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۱

۱۱متهم انفجارکویت محکوم به اعدام

چهارشنبه ۲۴ تير ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۱۰
کد مطلب: 433609
دادستان کل کویت تصمیم دارد از میان ۲۹ متهم به دست داشتن در انفجار انتحاری در مسجد شیعیان در پایتخت این کشور، ۱۱ نفر را به اعدام محکوم کند.
به گزارش جهان، فارس به نقل از روزنامه "القبس" خبرداد: دادستان کل کویت قصد دارد برای ۱۱ نفر از ۲۹ متهم به دست داشتن در جنایت تروریستی در مسجد شیعیان را که ماه گذشته رخ داده است، حکم اعدام تعیین کند.

این روزنامه کویتی همچنین گزارش داد که دو نفر از متهمان فراری هستند و در کنار داعش، به انجام اقدامات تروریستی مشغول هستند.

دادستانی کویت روز گذشته نیز طی حکمی، ۲۹ نفر از جمله هفت کویتی، پنج عربستانی، سه پاکستانی را به همکاری در این حادثه تروریستی متهم کرده است.

گزارش‌ها حاکی است از این ۲۹ نفر، دو تن به قتل عمد و اقدام به قتل متهم شده‌اند. دو نفر دیگر به آموزش جرم و ۹ نفر هم به همدستی در ارتکاب جرم متهم شده‌اند. سایرین نیز به دلیل آگاهی از این حمله و عدم اطلاع رسانی به مقامات متهم شدند.

گروه تروریستی داعش مسئولیت حمله ماه گذشته به مسجد امام صادق (ع) در پایتخت کویت را که دست کم ۲۷ کشته و بیش از ۲۰۰ زخمی بر جای گذاشت، بر عهده گرفت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *