جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱
۵

نابغه‌ای که محافظ از آب درآمد +عکس

چهارشنبه ۲۴ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۱۲
کد مطلب: 433523
تصویری از محافظ وزیر خارجه کشورمان منتشر شده که از او به عنوان یکی از فارغ التحصیلان رشته دکتری علوم سیاسی از دانشگاه هاروارد یاد می‌شود.
به گزارش جهان به نقل از فارس، به منظور جلوگیری از گسترش شایعات مجازی در شبکه‌های اجتماعی، مهم‌ترین و جدیدترین شایعه منتشر شده در فضای مجازی که توسط کاربران شبکه‌های اجتماعی نقل می‌شود را در بسته خبری «از شایعه تا واقعیت» بررسی می‌کند.

یکی از این شایعات داغ شبکه‌های اجتماعی در روزهای گذشته مربوط به یکی از همراهان وزیر خارجه کشورمان در وین است.

**شایعه**

پس از جمع بندی وین شایعه‌ای به این مضمون در شبکه‌های اجتماعی گسترش یافت: «جوانی که در تیم دیپلماتیک ظریف می بینید مجتبی سعیدی نابغه سیاسی ایران است. جوانی متولد خرم آباد فارغ التحصیل دانشگاه علامه و رتبه یک دوره دکتری رشته علوم سیاسی دانشگاه هاروارد آمریکا. دارای بیش از ۱۰۰ مقاله isi در زمینه علوم سیاسی بین الملل که توسط آکادمی علوم سیاسی دانشگاه هاروارد موفق به کسب مدال نابغه سال شده. به افتخار این جوان برومند ایرانی که پابه پای دکتر ظریف در مقابل قدرتهای بزرگ جهان به پای میز مذاکره نشسته».
**واقعیت**

واقعیت این است که فرد مذکور در تصویر بالا یکی از محافظان جواد ظریف وزیر خارجه کشورمان است که در این سفر وی را همراهی کرده است.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ژنرالها ،سرباز صفر از اب دراومدن ،حالا شما نگران نابغه های ،محافظ از اب دراومده اید؟!
سیاح
Iran, Islamic Republic of
هدف ، بزرگنمایی است که فعلا بازار دارد !
محمد علی
اتفاقا یکی این پیام رو تو یکی از گروه ها قرار داده بود؛ همون درجا فهمیدم که محافظه. تمام متنش ضایع بود که دروغه. با یه سرچ ساده، یه عکس دیگه از اون محافظ پیدا کردم...
100 مقاله isi تو علوم سیاسی میدونی ینی چی؟
بهروز
دوستان عزیز این.برادر حامد که از محافظین آقا ظریف هستن .پا به پای ایشان در تمام مراحل کار بودن .میشه با لحن بهتری از ایشان یاد کرد .ایشان هم مطمئنا زحمات زیادی کشیدن در طول این 2 سال با تشکر