جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۰

سقوط یک فروند بالگرد با چهار سرنشین در منطقه خارگ

سه شنبه ۲۳ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۵۹
کد مطلب: 433233
آخرین خبرها از منطقه جستجوی بالگرد ناپدید شده، متاسفانه حاکی از سقوط آن در ۱۵ مایلی سکوی ابوذر دارد.
سقوط یک فروند بالگرد با چهار سرنشین در منطقه خارگ
به گزارش جهان به نقل از روابط عمومی شرکت نفت فلات قاره ایران، یک فروند بالگرد آگوستا شرکت هلی‌کوپتری تارا در اجاره شرکت نفت فلات قاره ایران در حال انتقال بیمار از سکوی ابوذر منطقه خارگ ناپدید شد.

این بالگرد ساعت ۲۲:۱۰ دقیقه شب گذشته (دوشنبه ۲۲ تیرماه) در حال انتقال یکی از همکاران شرکت ملی حفاری از سکوی نفتی ابوذر به بوشهر ناپدید شده است.

بر اساس این گزارش، پس از ۱۰ دقیقه از زمان برخاستن بالگرد، خلبان با بوشهر ارتباط برقرار و اعلام کرده تا ۲۰ دقیقه دیگر نقطه بعدی را اعلام خواهد کرد اما بعد از آن، ارتباط بالگرد با رادار فرودگاه بوشهر و پدافند هوایی قطع می‌شود.

در این راستا، بلافاصله ستاد بحران تشکیل و گروه‌های مختلف عملیاتی از خارگ و بوشهر وارد عمل شده‌اند و در حال حاضر ۱۶ فروند شناور و دو فروند بالگرد نیروی دریایی و شرکت نفت فلات قاره در حال جستجوی منطقه برای یافتن اثری از بالگرد ناپدید شده هستند.

گفتنی است، کاپیتان علی عزتی خلبان، صفر پانچوان کمک خلبان، خورشید حسینی و رسول شجرات از همکاران شرکت ملی حفاری در این بالگرد ناپدید شده هستند.

تکمیلی/ بالگرد سقوط کرده است


آخرین خبرها از منطقه جستجوی بالگرد ناپدید شده، متاسفانه حاکی از سقوط آن در ۱۵ مایلی سکوی ابوذر دارد.

به گزارش روابط عمومی شرکت نفت فلات قاره ایران، تعدادی از قطعات اين بالگرد که ساعت ۲۲:۲۰ دقيقه شب گذشته (دوشنبه ۲۲ تيرماه) ناپدید شده بود توسط یکی از شناورهای شرکت نفت فلات قاره ایران پیدا شد.

این بالگرد از نوع آگوستا متعلق به شرکت هلي‌کوپتري تارا و در اجاره شرکت نفت فلات قاره ايران بود که در حال انتقال بيمار از سکوي ابوذر به بوشهر سقوط کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *