دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
۴

داعش یکی از رهبران حماس را ترور کرد

دوشنبه ۲۲ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۳۰
کد مطلب: 433099
عناصر داعش یکی از رهبران جنبش حماس را در جنوب دمشق ترور کردند.
به گزارش جهان به نقل از العالم، دو فرد نقابدار "مصطفی شرعان،" یکی از رهبران جنبش مقاومت اسلامی فلسطین، را یکشنبه شب هنگام خروج از مسجد عبدالقادر الحسینی در اردوگاه یرموک از ناحیه سر هدف گلوله قرار دادند و یک ساعت پس از انتقال، خبر کشته شدن این رهبر حماس اعلام شد.

شرعان، مدیر سابق سازمان خیریه فلسطین بود، وی در زمینه امدادرسانی به آوارگان فلسطینی در اردوگاه یرموک نقشی اساسی داشت. با وجود آن که اردوگاه الیرموک در ماه آوریل گذشته، به اشغال داعش درآمده بود، شرعان حاضر نشد این اردوگاه و آوارگان فلسطینی را ترک کند.

وی جمعیت امدادرسانی وفاء را تاسیس کرد و تا روزی که به دست عناصر داعش او را ترور کردند، همچنان به امدادرسانی به فلسطینی های اردوگاه یرموک اهتمام داشت.

الشرعان، دومین مسؤول جنبش حماس است که داعش وی را ترور می‌کند.

"ابوصهیب حورانی،" که از همراهان نزدیک الشرعان بود، پیشتر به همین شیوه توسط عناصر داعش کشته شد.

اردوگاه آوارگان فلسطینی یرموک در سوریه از ماه آوریل گذشته، به دست عناصر داعش و جبهه النصره و شماری دیگر از گروه‌های تروریستی اشغال شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


زورشون فقط به مسلمانان میرسه دریغ از یک گلوله به سمت اسرائیل
محمدرضا
اینهاخودشان تفاله های صهیونیسم (اسراییل غاصب )وامپریالیسم آمریکاهستند.بدیهی است که فقط مسلمانان بویژه شیعیان موردهجمه ایشان باشند.مرگ برداعش وموجدین وحامیان منطقه ای آنان.
سید
خدالعنت کند این داعشی های از خدا بی خبر را اگر این نامردها رااسرائیلی بگوییم بهتر است اینها فقط برای بقای رژیم جعلی صهیونیستی درست شدند انشالله بزودی هم در عراق وسوریه وجاهای دیگر نابود شوند
داعش ویا موساد!!!!