دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۱
۱

حماس: حضور داعش در غزه «اینترنتی» است

جمعه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۳۰
کد مطلب: 402946
بیانیه های گروه تروریستی داعش در غزه در شبکه های اجتماعی حضور پررنگی را نشان می دهد این در حالی است که جنبش حماس می گوید این حضور کاملا مجازی و اینترنتی است و ردپایی از وجود داعش در این بخش وجود ندارد.
به گزارش جهان، ایرنا به نقل از رویترز خبرداد: برخی بیانیه ها با امضای داعش در توییتر و برخی دیگر از شبکه های اجتماعی اخیرا حماس را متهم به دستگیری عده ای از تکفیری های طرفدار خود در غزه کرده و هشدار داده است که در صورت آزاد نشدن این افراد حملاتی را در این بخش تحت محاصره اسرائیل انجام خواهد داد.

حماس پیش از این اعلام کرده بود که تعدادی «قانون شکن» را بعد از انفجار در نزدیک یک مرکز امنیتی و انفجاری دیگر در برابر مقر امدادرسانی سازمان ملل بازداشت کرده است.

این در حالی است که بنا بر گزارش رویترز یک مقام امنیتی حماس گفته است این انفجارها صرفا ناشی از بمب های صوتی بوده و گروه تروریستی داعش، فقط در اینترنت غزه حضور دارد.

سامی ابوزهری سخنگوی حماس نیز تاکید کرده است: در غزه چیزی به نام داعش وجود خارجی ندارد.

چند روز پیش خلیل الحیه مقام ارشد جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) حضور گروه تروریستی داعش در نوار غزه را رد کرد.

به گزارش پایگاه خبری میدل ایست مانیتور، وی گفت: صحبت کردن در مورد داعش در غزه، نوعی تبلیغات است.

مقام ارشد حماس توضیح داد: تمام آنچه در غزه مشاهده می شود، چیزی بیش از تعدادی جوان نیست که نبرد داعش در سوریه را تحسین می کنند. این جوانان نیز ثبات ندارند و وابستگی شان را هر زمان تغییر می دهند.

به گفته کارشناسان، تاکنون هیچ یک از جنبش های مستقر در غزه با داعش بیعت نکرده اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محمد
سخن گفتن ازدشمنی که ساخته صهیونیستهاست به نام داعش یک اشتباه محض و استراتژیک است.همه ی انهایی که درمقابل مسلمانها اهداف امریکا و اسراعیل را دنبال میکنندیا مسلمان نیستندیا یهودی زاده اندبنابراین بهتر است برای این گروه ها نه عنوان تکفیری و نه عنوان داعش و یا النصره و....بکاربرده شودبلکه عنوان صهیونیست بهترین عنوان میباشد.قطعاانهایی که در مقابل مسلمانها هستندمسلمان نیستند