پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۰
۱

حمایت وزارت بهداشت از اردوهای جهادی

شنبه ۲۰ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۵۰
کد مطلب: 432698
وزیر بهداشت گفت: از نظر ما هیچ کار فرهنگی باارزش‌تر از اردوهای جهادی نیست و در این سفرهاست که لایه‌های عمیقی از انسانیت ظاهر می‌شود.
به گزارش جهان به نقل از سازمان بسیج جامعه پزشکی، سیدحسن هاشمی در مورد حمایت از اردوهای جهادی بسیج جامعه پزشکی اظهار داشت: محوریت اصلی در اردوهای جهادی با سازمان بسیج جامعه پزشکی است که در این اردوها فعال هستند و ما قدردان این حضور هستیم.

وی افزود: از نظر ما هیچ کار فرهنگی باارزش‌تر از اردوهای جهادی نیست و در این سفرها است که لایه‌های عمیقی از انسانیت ظاهر می‌شود و روابط عمیق‌تری هم شکل می‌گیرد، به همین دلیل وزارت بهداشت، آمادگی خود را برای حمایت مادی و معنوی از این اردوها اعلام کرده و هزینه برای این حوزه را البته با رعایت صرفه‌جویی ارزشمند می‌داند.

وزیر بهداشت، با اشاره به اوایل انقلاب و دوران دفاع مقدس تصریح کرد: بهترین بازدهی و منفعت در دوران انقلاب و دفاع مقدس از حرکت‌های جهادی منشأ داشت و این نشان‌دهنده باارزش بودن حرکت جهادی است که باید مورد حمایت قرار بگیرد.

هاشمی افزود: در حال حاضر تعداد قابل توجهی از روسای دانشگاه‌های ما با افتخار عضو بسیج جامعه پزشکی هستند و در اردوهای جهادی حضوری فعال دارند، مانند اردوی سراسری که در یزد اجرا شده بود.

وی خاطر نشان کرد: همکاران ما در وزارت‌خانه مانند معاونت فرهنگی و دانشجویی باید در کنار سازمان بسیج جامعه پزشکی قرار بگیرند و همکاری‌ها و حمایت‌های لازم را در برگزاری اردوهای جهادی پزشکی داشته باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
دمت گرمممممممممممممممممممم