شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۰

ایران - برزیل در ساحل به مصاف هم می‌روند

شنبه ۲۰ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۸
کد مطلب: 432616
در ادامه هشتمین دوره جام جهانی فوتبال ساحلی ۲۰۱۵ پرتغال از ساعت ۲۱ فردا تیمهای ایران و برزیل در ورزشگاه پرایا دا بایا برابر هم به میدان میروند.
به گزارش جهان، صداوسیما به نقل از فیفا خبر داد، این رقابت ها از ۱۹ تا ۲۸ تیر باحضور۱۶ تیم در اسپینیو پرتغال برگزار می شود و نتایج و برنامه این رقابت ها به شرح زیر است :

* گروه سه:

اسپانیا ۵ - ۶ ایران

(برای ایران فرید بلوک باشی در دقایق ۱:۳۹، ۱۴:۰۶، مسلم مسیگر ۴:۵۳ ، محمد مختاری ۱۸:۰۷ و ۳۶ و فرشاد احمد زاده در دقیقه ۲۴ گلزنی کردند .

برزیل ۵ - ۱ مکزیک

* گروه چهار:

روسیه (مدافع عنوان قهرمانی) ۷ - ۵ پاراگوئه

تاهیتی ۴ - ۳ ماداگاسکار

* برنامه فردا:

* گروه یک:

* سنگال - پرتغال

ژاپن - آرژانتین

* گرو دو:

سنگال - پرتغال

کساتاریکا - سوئیس

- از هر گروه دو تیم به دور یک چهارم نهایی صعود می کنند.

* برنامه ادامه بازی های ایران به شرح زیر است :

- یکشنبه ۲۱ تیر - ساعت ۲۱ : ایران - برزیل ورزشگاه پرایا دا بایا

- سه شنبه ۲۳ تیر - ساعت ۱۶:۳۰ : ایران - مکزیک ورزشگاه پرایا دا بایا

جام جهانی فوتبال ساحلی از سال ۱۹۹۵ تا ۲۰۰۴ هر سال با نام قهرمانی جهان (۹ دوره) و از آن پس با نام جام جهانی (۷ دوره) برگزار شد.

در مجموع تیم برزیل با ۱۳ قهرمانی ، یک نایب قهرمانی و دو سومی رکورد دار است و تیم های روسیه با ۲ قهرمانی دوم و پرتغال با یک قهرمانی ۳ نایب قهرمانی و ۵ سومی در رده سوم قرار دارند. تیم فرانسه نیز یک بار قهرمان، ۲ بار نایب قهرمان و یک بار سوم شده است.

تیم ایران برای ششمین بار در جام جهانی فوتبال ساحلی حاضر می شود و در سال ۲۰۰۶ در رده ۱۶ ، ۲۰۰۷ در رده ۱۲ ، ۲۰۰۸ در رده ۱۳ ، ۲۰۱۱ در رده ۱۳ و در سال ۲۰۱۳ در بهترین نمایش تاریخ خود با حذف در یک چهارم نهایی در رده پنجم قرار گرفت.

تیم ایران در تاریخ این رقابت ها در ۱۶ بازی ۲ پیروزی و ۱۴ باخت را کسب کرده است و ۵۸ گل به ثمر رساند و ۸۱ گل دریافت کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *