پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱

بازتاب صعود فوتبال ساحلی ایران در فیفا

چهارشنبه ۲۴ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۶
کد مطلب: 433486
صعود تیم ملی فوتبال ساحلی ایران به مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۱۵ در تارنمای کنفدراسیون فوتبال آسیا (ای اف سی) و فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) بازتاب داشت.
به گزارش جهان به نقل از ایرنا،تیم ملی فوتبال ساحلی ایران دیروزباپیروزی بر مکزیک و شکست اسپانیا مقابل برزیل از گروه سوم رقابت های فوتبال جام جهانی ۲۰۱۵ پرتغال به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد.
تارنماهای فدراسیون بین المللی فوتبال(فیفا)وکنفدراسیون فوتبال آسیا در خبری مشابه نوشتند: ایران بعد از شکست ۴ بر ۳ برابر تیم ملی فوتبال برزیل در روز یکشنبه، با پیروزی دیشب برزیل برابر اسپانیا توانست به مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۱۵ صعود کند.

شاگردان مارکو اوکتاویو که هم اکنون در جایگاه دوم گروه C قرار دارند، با شکست ۳ بر ۲ مکزیک در روز سه شنبه، منتظر نتیجه دیدار تیم های ملی برزیل و اسپانیا بودند.
که با پیروزی برزیل، به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد.
برزیل با ۹ امتیاز به عنوان تیم اول و تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان با ۶ امتیاز به دور یک چهارم نهایی جام جهانی صعود کردند.
تیم فوتبال ساحلی ایران باید باید روز پنج شنبه در پرتغال محل برگزاری این مسابقات به مصاف تیم اول گروه D یعنی تاهیتی برود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *