پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 9 May 2024
 
۰

مربی تیم تیراندازی ایران مشخص شد

پنجشنبه ۱۸ تير ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۳۵
کد مطلب: 432327
مریم طالبی عضو تیم ملی تیراندازی ایران پیشنهاد مربیگری در تیم ملی را پذیرفت تا از این به بعد به عنوان دستیار در کنار سرمربی مجارستانی ایران کار کند.
به گزارش جهان به نقل از مهر، مریم طالبی عضو ملی پوش تیم تیراندازی دانشجویان ایران گفت: «سوچک لازلو» سرمربی تیم ملی و تیم دانشجویان پیشنهاد مربیگری تیم ملی را با من مطرح کرد و من هم بعد از بررسی این پیشنهاد، آنرا قبول کردم.

عضو تیم تیراندازی دانشجویان خاطرنشان کرد: برای مدتی به عنوان ملی پوش فعالیتی نخواهم داشت ولی کار تیراندازی را رها نمی کنم و در رقابتهای لیگ حضور جدی خواهم داشت. من تلاش می کنم وضعیت آمادگی ام را نزدیک به ایده آل نگه دارم تا در صورت نیاز در تیم ملی مجددا به کارم ادامه بدهم.

وی درباره حضورش در بیست و هشتمین یونیورسیاد جهانی و ارزیابی‌اش از سطح این مسابقات تاکید کرد: سطح این رقابتها به خاطر حضور برترینهای جهان بسیار بالا بود چون بیشتر تیراندازان برای آماده‌سازی بیشتر برای کسب سهمیه المپیک در آن حضور داشتند.

طالبی در پاسخ به این سئوال که « با توجه به فرصت کم باقیمانده تا مسابقات آذربایجان برای کسب سهمیه المپیک ملی پوشان چه برنامه‌ای دارند؟» گفت: تمرینات مثل گذشته پیگیری می‌شود ولی آنچه که ملی پوشان نیاز دارند، افزایش اعتماد به نفس در کنار تمرینات است چرا که علاوه بر استعداد، اعتماد به نفس نقش زیادی در موفقیت تیراندازان دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *