يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۰
۱

ورود آب به ايستگاه مترو قلهك كنترل شد

چهارشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۳۸
کد مطلب: 431099
بنابر این گزارش ورود آب به بخشي از كانال ايستگاه قلهك مترو كه بر اثر عمليات حفاري شركت آب و فاضلاب صورت گرفته بود كنترل شد.
به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران، ورود آب به بخشي از كانال ايستگاه قلهك مترو كه بر اثر عمليات حفاري شركت آب و فاضلاب صورت گرفته بود كنترل شد.

گفتنی است؛به دليل انجام عمليات حفاري توسط شركت آب و فاضلاب در سطح خيابان شريعتي و تخريب زهكش ايستگاه مترو قلهك، حجم كمي آب به بخشي از كانال اين ايستگاه در تونل ورود پيدا كرده بود كه پس از نصب پمپ، ورود آب كنترل و اقدامات لازم براي تخليه آن صورت گرفت.

شايان ذكر است مشكلي در رفت و آمد قطارها و جابجايي مسافران وجود ندارد و خدمات رساني به مسافران در خط يك و اين ايستگاه انجام مي شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خونه ما هم نزدیک مترو قلهک هستش. چندوقت پیش پیمانکار احداث فاضلاب زد سیستم فاضلاب ساختمون ما رو هم خراب کرد و فاضلاب آشپخانه های مجتمع از زیرزمین زد بالا و به انباری ها و چاله آسانسور نفوذ کرد و همه چی رو خراب کرد.
مسئولشون هم زیربار نمیره. ما هم شکایت کردیم. منتظریم...