شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۱

جزئیات حضور علوی در شورای شهر

يکشنبه ۷ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۱۰
کد مطلب: 430466
عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران گفت: در راستای دعوت از مسئولان به شورای شهر این هفته وزیر اطلاعات میهمان شورای شهر تهران بود که اعضا در خصوص آزادسازی بوستان یاس از این وزارتخانه تشکر کردند.
به گزارش جهان، ابوالفضل قناعتی در گفتگو با مهر با اشاره به جزئیات حضور وزیر اطلاعات در جلسه روز یکشنبه شورای شهر تهران گفت: در راستای دعوت از مسئولان دولتی و غیردولتی و تعامل مدیریت شهری با سایر نهادهای کشور این هفته وزیر اطلاعات به شورای شهر تهران آمد.

وی ادامه داد: وزیر اطلاعات گزارش کلی در خصوص عملکرد این وزارتخانه در کشور ارائه کرد و اعضا با توجه به ماموریت ها و فعالیت هایی که در حوزه شهری دارند، سوالاتی از وزیر پرسیدند. همچنین شورای شهر تهران از این وزارتخانه به دلیل آزادسازی سریع فضای سبز جنگلی در شمال شرق پایتخت تقدیر و تشکر کرد که با همکاری خوب این وزارتخانه این فضا به یک بوستان بزرگ شهری تبدیل شده است.

قناعتی با بیان اینکه برخی از اعضای شورای شهر در خصوص موضوعات اجتماعی مانند بحث کودکان خیابانی و کار، معتادان و زنان بی‌سرپرست از وزیر پرسش هایی داشتند.

وی اضافه کرد: قرار بر این شد تعامل خوبی میان شورا و این وزارتخانه برقرار شود و در صورت نیاز کمیسیون ها مسئولان این وزارتخانه کمک های فکری به کمیسیون‌ها ارائه کنند.

قناعتی با بیان اینکه در جلسه روز یکشنبه به موضوع ساختمان هایی که در حاشیه ساختمان های وزارت اطلاعات واقع شده است، نیز پرداخته شد، خاطرنشان کرد: قرار شد با تعامل و هماهنگی در صورتی که امکان دارد تغییراتی در فضای ساختمان های اداری این وزارتخانه ایجاد شود تا خانه هایی که در حاشیه فضاهای این وزارتخانه واقع هستند و به دلیل مشرف بودن نمی توانند بر اساس طرح تفصیلی ساخت و ساز کنند از حقوق خود بهره مند شوند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *