دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
 
۱

کشف کارگاه خودروهای مرگ در الانبار

چهارشنبه ۳ تير ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۱۵
کد مطلب: 429839
یگان مبارزه با تروریسم عراق از انهدام انبارهای حاوی مواد منفجره گروه تروریستی داعش و هلاکت ۳۰ تروریست در استان الانبار خبر داد.
به گزارش جهان، تسنیم به نقل از الفرات خبر داد: در بیانیه یگان مبارزه با تروریسم عراق آمده است نیروهای یگان مبارزه با تروریسم توانستند با تکیه بر اطلاعات دقیق در استان الانبار، ۳۰ تروریست را به هلاکت برسانند.

بر اساس این بیانیه، نیروهای یگان مبارزه با تروریسم همچنین موفق به انهدام انبارهای دشمن شدند که حاوی مواد منفجره با قدرت انفجاری شدید بود. این انبارها در منطقه حصیبه در شرق الرمادی قرار داشت و دشمن تلاش می کرد مواد منفجره را به منطقه جویبه منتقل کند.

هلاکت هشت تروریست داعشی در منطقه عکاشات

خبر دیگر این که نیروهای یگان اطلاعات وزارت کشور عراق، با هدف قرار دادن تجمع باندهای تروریستی داعش در منطقه عکاشات استان الانبار، هشت تروریست از جمله دو سرکرده آنها را به هلاکت رساندند.

از جمله تروریست هایی که در این حمله به هلاکت رسیدند، شاکر حردان و ابوصهیب الانصاری و مسئول نظامی داعش در منطقه عکاشات و کارشناس مواد منفجره این گروه به نام ابواسامه سوری و همدست وی، ابوطلحه سوری بودند.

کشته شدن دو تروریست داعشی در بیجی

خبر دیگر این که دو تروریست داعشی در حالی که یونیفورم نیروهای پلیس عراق را به تن کرده بودند، در جریان تلاش برای حمله به نیروهای امنیتی و نیروهای داوطلب مردمی در بیجی به هلاکت رسیدند.

یک منبع امنیتی در این باره به الفرات گفت نیروهای امنیتی توانستند دو تروریست داعشی را در جریان تلاش برای حمله به نیروهای امنیتی و مردمی در بیجی در شمال تکریت به هلاکت برسانند. این دو تروریست یونیفورم پلیس را به تن کرده بودند.

انفجار بمب در شمال بغداد


خبر دیگر این که بر اثر انفجار بمب در الطارمیه واقع در شمال بغداد، یک سرباز ارتش کشته و چهار نفر دیگر زخمی شدند.

کشف کارگاه بمب گذاری خودروها در النباعی

فرماندهی عملیات بغداد هم در بیانیه ای از کشف کارگاه آماده سازی خودروهای مرگ در النباعی واقع در شمال پایتخت خبر داد.

بر اساس این بیانیه، نیروهای ارتش در جریان عملیات بازرسی منطقه النباعی، کارگاه بمب گذاری خودروها را در آن چه ولایت شمال جزیره الکرمه باندهای تروریستی داعش خوانده می شود،و یک انبار حاوی ۱۸۰ بمب آماده انفجار را کشف کردند.

کشته شدن یک شهروند عراقی بر اثر انفجار بمب در شرق بغداد

خبر دیگر این که بر اثر انفجار بمب در میدان بیروت در شرق بغداد، یک شهروند عراقی کشته و پنج نفر دیگر زخمی شدند.

یک منبع امنیتی به الفرات گفت این بمب در نزدیکی مراکز تجاری در میدان بیروت کار گذاشته شده بود که بر اثر انفجار آن، یک شهروند کشته و پنج نفر دیگر زخمی شدند.

افتتاح زندان ویژه زنان داعش در موصل

رسانه های عراقی به نقل از غیاث السورجی از اعضای اتحادیه میهنی کردستان عراق اعلام کردند گروه تروریستی داعش زندان مخصوص زنان را در شهر موصل واقع در استان نینوی افتتاح کرده است.

السورجی گفته است تروریست های زن خارجی داعش به عنوان نگهبان این زندان ویژه زنان به کار گرفته می شوند. گروه تروریستی داعش تشکل موسوم به لواء الخنساء را مخصوص بازداشت زنان و بازجویی از آنها در مناطق تحت اشغال خود ایجاد کرده است.

سرکردگان گروه تروریستی داعش، زنان را به سبب مخالفت با تن دادن به خواسته های نامشروع خود تحت عنوان ادعایی جهاد نکاح به زندان می اندازند.

تاکید بر لزوم تقویت امنیت پایتخت


خبر دیگر این که، محمد سالم الغبان وزیر کشور عراق بر ضرورت همکاری مشترک میان تمام طرف ها برای تقویت امنیت بغداد تاکید کرد.

واکنش فواد معصوم به جنایت هولناک داعشی‌ها

فواد معصوم رئیس جمهور عراق هم جنایت اخیر تروریست های تکفیری در کشتن یک استاد دانشگاه تکریت و اعدام وحشیانه ۱۶ شهروند در استان نینوی محکوم کرد.

تروریست های داعشی، "احمد علی القیسی" استاد دانشگاه تکریت را به سبب خودداری از بیعت با گروه تکفیری داعش اعدام کردند.

تکفیری ها همچنین به سه شیوه غیر انسانی و وحشیانه، ۱۶ شهروند عراقی را در استان نینوی اعدام کردند که نوار این جنایت خود را نیز در شبکه اینترنت پخش کردند.

بر اساس فیلم پخش شده، تروریست های تکفیری، ۱۶ شهروند عراقی را به شیوه غرق کردن از طریق قراردادن آنها در داخل یک قفس و انداختن در داخل آن ، بستن مواد منفجره به سرهای آنها و منفجر کردن و قرار دادن آنها در داخل خودرو و شلیک آرپی چی به خودرو به قتل رساندند.

فواد معصوم رئیس جمهور عراق تاکید کرده است اقدامات وحشیانه اخیر گروه تروریستی داعش در اعدام ۱۶ شهروند به اتهام وفاداری به کشورشان، لکه ننگی بر جبین بشریت و یک اقدامی غیر اسلامی و وحشیانه است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *