سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ - 21 May 2024
 
۰

زمان اعلام نتایج انتخابات نظام پرستاری

يکشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۵
کد مطلب: 429144
جانشین رئیس ستاد اجرایی مرکزی چهارمین دوره انتخابات نظام پرستاری تعداد آرای اخذشده را ۳۰ هزار و ۴۹۱ رای اعلام کرد و گفت: نتایج قطعی این انتخابات ۹ تیر اعلام می‌شود.
به گزارش جهان به نقل از فارس، فریدون خیری ضمن اعلام این خبر، گفت: تعداد شرکت کنندگان این دوره نسبت به سومین دوره انتخابات نظام پرستاری که ۲۳ هزار و ۶۲۴ رای اخذ شده بود، ۲۹.۱ درصد رشد داشته است.

جانشین رئیس ستاد اجرایی مرکزی چهارمین دوره انتخابات سازمان نظام پرستاری، کل آرای اخذ شده در شهر تهران را ۲ هزار و ۱۷۸ رای بیان کرد و افزود: چهارمین دوره انتخابات سازمان نظام پرستاری در شهر تهران ۵۶.۸ درصد نسبت به دوره سوم که هزار و ۳۸۹ رای اخذ شده بود، رشد داشته است.

به گفته خیری، در ۱۱۸ شهرستان واجد شرایط انتخابات نظام پرستاری، هزار و ۶۲ نفر به عنوان هیئت مدیران و ۴۷۲ نفر به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

وی در ادامه، با اشاره به برگزاری چهارمین دوره انتخابات نظام پرستاری در روز جمعه ۲۹ خرداد ، گفت: با توجه به پراکندگی جغرافیایی بیمارستان ها و شهرستان ها در کشور و همزمانی روز انتخابات با دومین روز از ماه رمضان، تعداد صندوق های ثابت و سیار اخذ رأی به نحوی در نظر گرفته شد تا موجب سهولت در دسترسی روزه داران به صندوق های اخذ رای شود.

جانشین رئیس ستاد اجرایی مرکزی چهارمین دوره انتخابات سازمان نظام پرستاری با بیان این که ساعات اولیه اخذ رای از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۶ بعدازظهر بود، اظهار داشت: زمان انتخابات به مدت دو ساعت جهت دسترسی همکاران شیفت شب در مراکز درمانی و بیمارستان ها به صندوق های اخذ رای تمدید شد.

وی افزود: ۲ ساعت پایانی یعنی از ساعت ۲۰ تا ۲۲ در اختیار هیات های اجرایی شهرستان ها به منظور تمدید نهایی رأی دادن قرار داده شد، که بخش عظیمی از همکاران از این فرصت جهت رأی دادن استفاده کردند.

خیری همچنین، اول تیر را فرصتی برای اعتراض و شکایت از سوی کاندیدهای انتخابات چهارمین دوره سازمان نظام پرستاری بیان کرد و افزود: نتایج نهایی این انتخابات در روز سه شنبه ۹ تیر اعلام خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *