دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

انتظامی: مدرسه‌ام را به تنهایی می سازم

شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۵۳
کد مطلب: 428795
بازیگر پیشکسوت سینما در آستانه سالروز تولد ۹۱ سالگی خود گفت: از خداوند سپاسگزارم که به من طول عمر داد تا آن را در راه خدمت به مردم سپری کنم و در حال حاضر به لطف خداوند حال بهتری دارم.
به گزارش جهان، عزت‌الله انتظامی، بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون در آستانه سالروز تولد ۹۱ سالگی خود در گفتگو با باشگاه خبرنگاران گفت: از خداوند سپاسگزارم که به من طول عمر داد تا آن را در راه خدمت به مردم سپری کنم. در حال حاضر به لطف خداوند حال بهتری دارم و از این بابت خداوند را شکر می‌کنم.

وی عنوان کرد: من در طول سال‌های عمرم بارها به افراد و خانواده‌های بی‌بضاعت کمک کردم، این حرف‌ها گفتن ندارد اما وظیفه هنرمند است که به مردم کشورش خدمت کند، یک هنرمند باید به مردم کشور خود فکر و خدمت کند و از هرچه در توان دارد مایه بگذارد، من خوشحالم که در عرصه هنر و همچنین حمایت مالی کارهای خوبی انجام دادم و همچنان هم ادامه خواهم داد.

بازیگر پیشکسوت کشور در ادامه بیان کرد: در حال حاضر به همراه فرزندم و یکی از دوستان مقدمات مدرسه‌سازی برای شهرستان‌های دور افتاده و محروم که حتی یک مدرسه ندارند را انجام می‌دهیم. هزینه ساخت مدرسه با من است و فرزندم اقدامات آن را انجام می‌دهد.

وی افزود: وقتی این فکر به ذهنم رسید با پسرم در میان گذاشتم و تصمیم گرفتیم این کار خیر را انجام دهیم. البته وجود یک متخصص در این امر نیز به تسریع کارها کمک خواهد کرد.

انتظامی در پایان اظهار داشت: اگر بخواهم در هزینه مدرسه‌سازی از کسی کمک بخواهم از مردم کشورمان است نه از شهرداری نه از دولت و نه هیچ جای دیگر، مردم بهترین گزینه همیاری در این زمینه هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *