جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

روایت رستمی از ۹۵ فیلمنامه ضعیف امسال

سه شنبه ۷ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۰۳
کد مطلب: 447321
امیرحسین رستمی گفت: فیلمنامه خوب خیلی کم است و من در سال جاری بیش از ۹۵ فیلمنامه مطالعه کردم که همه آنها ضعیف بودند. ضمن اینکه دستمزدها هم به موقع پرداخت نمی‌شود.
به گزارش جهان، «امیرحسین رستمی» در گفت و گو با فارس گفت: این روزها بازی ام در مجموعه «شهرزاد» به پایان رسیده و منتظر رسیدن یک فیلمنامه خوب هستم.

وی ادامه داد: فیلمنامه خوب خیلی کم است و من در سال جاری بیش از ۹۵ فیلم نامه را مطالعه کردم که همه آنها ضعیف بودند. ضمن اینکه دستمزدها هم به موقع پرداخت نمی شود.

وی افزود: برای من این سوال پیش آمده که چرا واقعا باید چنین فیلم های ضعیف و کم مخاطبی با هزینه های فراوان از جیب مردم و بیت المال ساخته بشود در حالی که می شود با همان هزینه ها در مناطق محروم بیمارستان و امکانات رفاهی ساخت.

وی تصریح کرد: متاسفانه بسیاری از تهیه کننده های پرداخت های بدی هم به بازیگر ها دارند بعنوان مثال تهیه کننده سریال دودکش هنوز با من و برخی بازیگران تسویه حساب نکرده است و این خلاف کار حرفه ای است.

این بازیگر سینما و تلویزیون که در مراسم رونمایی از سامانه فیلم نت در نمایشگاه تلکام حضور داشت، با اشاره به نقش شبکه های اجتماعی از در عرصه توزیع فیلم و سریال نیز گفت: در بسیاری از کشورهای دنیا شبکه های اجتماعی و سایت ها نقش مهمی در توزیع و فروش فیلم ها دارند و لازم بود که در ایران هم چنین فضایی برای دسترسی راحت تر مردم به فیلم ها و سریالهای شبکه خانگی فراهم بشود.

بازیگر سینما و تلویزیون گفت: وجود شبکه های توزیع فیلم مانند «فیلم نت» به فروش فیلم ها هم کمک می کند که این به نفع عوامل، تهیه کننده و کارگردان فیلم ها و سریال ها است.

وی در خصوص علاقه اش به سینما و یا شبکه خانگی، گفت: برای من سینما، تلویزیون و شبکه خانگی خیلی تفاوتی ندارد، البته امروزه مردم به دلیل دسترسی راحت به فضای مجازی و اینترنت بیشتر برای تماشای فیلم از این حوزه های استفاده می کنند و برای من فیلمنامه خوب، عوامل خوب و دستمزد خوب مهم است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *