شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

حمایت مشروط ندای ایرانیان از دولت

چهارشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۳۶
کد مطلب: 428451
رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان گفت: ندا به هیچ وجه از اصلاحات عبور نخواهد کرد چون به باورهای اصلاح‌طلبی واقعی که مدنظر امام(ره) بود اعتقاد دارد.
به گزارش خجهان به نقل از فارس، صادق خرازی رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان در نخستین همایش تشکیلاتی این حزب گفت: هدف ندای ایرانیان این است که گام‌های مشترکی در راستای منافع ملی بردارد و بتواند بحث اصلاح‌طلبی جامعه را تبیین کند.

وی با بیان اینکه برخی‌ها به دنبال عبور از ندا هستند،‌ افزود: ندا به هیچ وجه از اصلاحات عبور نخواهد کرد چون به باورهای اصلاح‌طلبی واقعی که مدنظر امام (ره) بود اعتقاد دارد.

رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان تصریح کرد: تجلی اصلی که می‌تواند ندا را تبدیل به ندای واقعی کند باور به ۲ عنصر اعتقادات دینی و تشخص به باورهای انقلاب است.

وی ادامه داد: حزب ندای ایرانیان نمی‌تواند وسط بازی کند. امروز زمان آن گذشته است که بتوانیم با زبان جامعه را فریب دهیم.

خرازی با بیان اینکه حزب ندای ایرانیان به دنبال از بین بردن انحراف در کشور است، افزود: ندا تمام تلاش خود را می‌کند که انحراف از کشور رخت ببندد و حاضریم در این راه خط شکن باشیم حتی اگر خون بخواهد.

وی تصریح کرد: امروز انحرافی که ضربه بزرگی به فضیلت دینی ما زده است باید از ایران برود و در مقابل آن تفکری باید در جامعه رشد کند که انحراف را افشاگری کند. امروز نقش ما عبور از یکدیگر نیست بلکه باید این تفکر انحرافی و کسانی که باور به مبنای انقلاب، رهبری و قوانین دارند از یکدیگر تفکیک کنیم.

وی با بیان اینکه برخی‌ها به نام دین، دین و ایمان مردم را ستاندند، افزود: امروز باید تکلیف خودمان و جامعه را با این انحرافات مشخص کنیم.

رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان افزود:‌نیروهای حزب ندای ایرانیان در استان‌ها لایق بهترین موقعیت‌های مدیریتی هستند. گفتمان ندا گفتمان اصیل انقلاب است.

وی تصریح کرد: حزب ندای ایرانیان از دولتی که اصلاح‌طلب نیست به صورت قاطعانه، دقیق،‌ با همت، مشروع حمایت می‌کند.

وی در ادامه به شرط حزب ندای ایران برای حمایت از دولت اشاره کرد و ادامه داد: شرط ما شرط بلاغ و اساسی است که در اعتقادات نهفته است. تا زمانی که دولت به رأی مردم و تعهدات خودشان باور داشته باشند ما آن را حمایت می‌کنیم.

خرازی یادآور شد: اگر امروز دولت در بخشی از جاها کوتاه می آید برای این است که بتواند مشکلات جامعه را حل کند.

وی تأکید کرد: امروز هیچکس نمی‌تواند با مردم به عنوان ولی امرش صحبت کند. قانون اساسی ولی امر و ولایت را مشخص کرده است و هیچ جریان سیاسی و حزبی نمی‌تواند خودش را بجای رهبری جامعه بنشاند.

رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان ادامه داد: اصلاح‌طلبان در جامعه ملتزم و باورمند به تدابیر رهبری در ایران هستند. کسانی که امروز باعث می شوند که افتراق در جامعه زیاد شود خدمت به آرمان‌های مردم نمی‌کنند.

وی تصریح کرد: امروز برخی‌ها به اشتباه فکر می‌کنند می‌توانند با دروغ و پلشتی شخصیت‌های انقلاب را از آن بگیرند ولی مطمئن باشند که علما در موقع استراتژیک دور هم جمع می‌شوند.

وی با بیان اینکه حزب ندای ایرانیان در انتخابات به هر نوعی شرکت می‌کند،‌ افزود: امروز حزب ندای ایرانیان احساس مسئولیت می‌کند و در انتخابات برای ارائه لیست نقش فعالی خواهد داشت و از کسانی که در حزب هستند و همچنین کسانی که به اندیشه‌های حزب نزدیک هستند و می‌توانند دکترین ندا را پیاده کنند حمایت خواهد کرد.

خرازی تأکید کرد: حزب ندای ایرانیان خود را عین اصلاح‌طلبی می‌داند و همه اعضای آن باید در چارچوب منویات حزب و باورهای آن بیندیشند و حرکت کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *