يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۰

مدیری دوشغله با ابهامات متعدد!

چهارشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۲۱
کد مطلب: 428417
قائم مقام دبیرکل ستاد ملی مبارزه با دوپینگ در حالی به صورت هم زمان مدیرکل استعدادیابی وزارت ورزش نیز هست که این دو سمت هیچ قرابتی با هم نداشته و نشان می دهد انتصاب وی برای این دو جایگاه چندان تخصصی نبوده است.
به گزارش جهان به نقل از فردا، در شرایطی که دستگاه های نظارتی به شدت با موضوع دو شغله ها مقابله می کنند، اما همچنان ماجرای دو شغله ها وجود داشته و مدیرانی هستند که دو شغل حساس را به خود اختصاص داده اند.

در این باره مدت هاست که شاهد مقابله دستگاه های نظارتی و مسئولان ورزش کشور با موضوع دوشغله ها هستیم؛ اتفاقی که موجب شد تا حتی برخی افراد از ورزش کشور جدا شوند. این البته با حواشی نیز همراه بود؛ اما تاکنون با جدیت دنبال شده است.

در این بین، فردی وجود دارد که عملا دو پست حساس را در اختیار گرفته است. ر-الف که به عنوان قائم مقام دبیرکل ستاد ملی مبارزه با دوپینگ در حال فعالیت است، هم زمان مدیرکل استعدادیابی وزارت ورزش نیز هست؛ دو سمتی که هیچ قرابتی با هم نداشته و نشان می دهد انتصاب برای این دو چندان تخصصی نبوده است.

این دوشغله بودن در شرایطی است که هر کدام از این دو سمت، فعالیتی شبانه روزی و نیازمند وقت و تمرکز ویژه است؛ اما نامبرده هر دو را در اختیار دارد که موجب انتقادات گسترده ای نیز شده است. از همین رو به نظر می رسد این اتفاقات عملا منجر به تعطیلی استعدادیابی در کشور نیز شده که وضعیت عموم فدراسیون ها در این حوزه گویای عدم اقدامات مناسب در این اداره کل است که توسط طباطبایی اداره می شود. البته وضعیت دوپینگ هم گویای کیفیت مدیریت وی در ستاد است.

این در شرایطی است که وی نامزد ریاست فدراسیون بسکتبال نیز شده بود که فقط ۳ رای به دست آورد. اکنون این ابهام وجود دارد که با توجه به سمتی که در وزارت ورزش دارد، با هماهنگی وزارتخانه در این انتخابات شرکت کرده یا تصمیمی بدون هماهنگی بوده است. البته، همین انتخابات نشان داد که فاقد وجاهت در مجامع و بدنه فدراسیون ها است که موضوعی قابل تامل و تفکر است!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *