جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۰

مذاکرات پرسپولیس برای توافق با ممدوتال

سه شنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۴۹
کد مطلب: 428279
بخش حقوقی باشگاه پرسپولیس خبر از مذاکرات برای توافق جدید با ممدوتال برای تسویه مطالبات وی داد.
به گزارش جهان به نقل از صدا و سیما، بنابر اعلام مدیر حقوقی باشگاه پرسپولیس در امور فوتبال، با توجه به حکم صادره از سوی فیفا مبنی بر پرداخت مطالبات ممدوتال، مذاکراتی با وکیل این بازیکن برای توافق جدید صورت گرفته است که با نهایی شدن آن، باشگاه می‌تواند امکان بهتری برای گذر از این پرونده داشته باشد.

آرش نجفی در این ارتباط گفت: حکم صادره در مورد ممدوتال نهایی شده است و بر اساس نظر فیفا باید مبلغ یکصد هزار دلار به این بازیکن پرداخت شود؛ پرونده در حال حاضر به مرحله حساسی رسیده است.

وی افزود: در این مرحله اگر نسبت به جلب رضایت اقدام نشود و پرداخت صورت نگیرد با اعلام بازیکن، فیفا نامه نهایی را ارسال خواهد کرد که در آن، زمان نهایی برای تسویه حساب مشخص شده و در صورت عدم انجام کار، امتیاز کسر می شود.

نجفی ادامه داد: باشگاه در راستای جلوگیری از ورود کار به آن مرحله، اقداماتی را انجام داده است و در رایزنی با وکیل ممدوتال به توافق رسیدیم که یکصدهزار دلار را یکساله پرداخت کنیم. البته شرط امضای قرارداد، پرداخت بیست هزار دلار اولیه است.

وی گفت: زمان ما خیلی کم است و امیدواریم با تزریق منابع مالی به باشگاه به هر طریق که مسئولان امر صلاح می‌دانند به سرعت این توافق را قبل از ارسال نامه ممدوتال به فیفا نهایی کنیم. همچنین در رایزنی‌هایی که داشتیم موافقت شد بابت این وقفه، بهره‌ای هم روی پول نیاید و اگر نقدینگی کافی وجود داشت حتی می‌شد روی تسویه حساب با مبلغی کمتر هم مانور کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *