جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

بمب پرسپولیس خنثی شد

شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۵۹
کد مطلب: 501230
با توجه به اینکه مدافع عراقی نتوانست قراردادش را با باشگاه نیروی هوایی فسخ کند، پیوستنش به پرسپولیس در تعطیلات زمستانی منتفی شد.
بمب پرسپولیس خنثی شد

مسئولان باشگاه پرسپولیس برای خط دفاعی تیم خود به دنبال جذب سعد ناطق مدافع تیم ملی عراق بودند، اما این بازیکن تا پایان پنج‌شنبه شب که آخرین فرصت عقد قرارداد با باشگاه‌های ایرانی بود موفق نشد فسخ قرارداد خود را از باشگاه نیروی هوایی عراق بگیرد و به همین دلیل حضور این بازیکن در پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی در پرسپولیس منتفی شد.
از آنجایی که دریافت TMS در کشور عراق دو روز زودتر از ایران به پایان رسید، این بازیکن تلاش زیادی  کرد تا بتواند تا پایان پنج‌شنبه شب مجوز پیوستن به پرسپولیس را بگیرد، اما این اتفاق رخ نداد.
از طرف دیگر طبق قانون فیفا بازیکنانی که 6 ماه یا کمتر از مدت قراردادشان باقی مانده باشد، می‌توانند با باشگاه‌های دیگر قرارداد بسته یا مذاکره کنند و این موضوع به نظر می‌رسد کار مسئولان باشگاه پرسپولیس را برای جذب این بازیکن راحت‌تر کند.
همچنین مسئولان باشگاه نیروی هوایی عراق برای جایگزینی ناطق مدافعی جذب نکردند تا جدایی این بازیکن جوان و ملی‌پوش از این تیم در نیم‌فصل منتفی شود.

فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *