يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۱
۱
کامران دانشجو در جمع خبرنگاران؛

«یکتا» رابطه تشکیلاتی با احمدی‌نژاد ندارد

سه شنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۱۰
کد مطلب: 428136
وزیر علوم دولت دهم با بیان اینکه «یکتا» با رئیس‌جمهور سابق رابطه تشکیلاتی ندارد گفت: ما با دولت تقابل نمی‌کنیم و برای همه مسائل برنامه داریم و اگر دولت بخواهد در اختیارش قرار می دهیم.
به گزارش جهان به نقل از مهر، کامران دانشجو عصر امروز در حاشیه همایش سراسری «یاران کارآمدی و تحول ایران اسلامی» (جبهه یکتا) که در محل یادمان شهدای هفتم تیر برگزار شد در جمع خبرنگاران در پاسخ به سئوال خبرنگاری درباره ماهیت جبهه یکتا و اینکه چرا این جبهه از افراد تشکیل شده در حالی که معمولا جبهه متشکل از احزاب است؟ پاسخ داد: ما یک عده یارانی هستیم که با هم نشسته‌ایم، اما شما اسم جبهه از این تجمع ندیده‌اید.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا می‌توان «یکتا» را جمع دولت‌های نهم و دهم منهای احمدی‌نژاد دانست؟ تصریح کرد: نه! یکتا، یکتا است؛ یعنی یاران کارآمدی و تحول ایران اسلامی.

وزیر علوم دولت دهم در پاسخ به سئوال خبرنگاری درباره وجه تمایز «یکتا» با سایر احزاب اصولگرا و اینکه چرا «یکتا» به سمت احزابی مانند موتلفه نرفته است؟ گفت: ما تصور می‌کنیم که اولا جمعی هستیم که در آن تجربه وجود دارد و ثانیا افرادی در جامعه هستند که از نظر سنی قدری جوان‌ تر هستند و انرژی بیشتری دارند. افراد و تشکل‌ هایی هم که شما اسم بردید، حتما به ما کمک خواهند کرد و ما هم در همان مسیر حرکت می‌کنیم تا بتوانیم خدمت بی‌ منتی به مردم ارائه دهیم.

دانشجو تاکید کرد: راهمان هم این نیست که با دولت تقابل داشته باشیم؛ ما برای همه مسائل برنامه داریم و اگر دولت هم بخواهد این برنامه را در اختیارش می‌ گذاریم و به آن کمک می‌کنیم، اما نقد منصفانه هم می‌کنیم، چون آمده‌ایم که به دولت کمک کنیم.

وی همچنین درباره برنامه انتخاباتی «یکتا» عنوان کرد: ما هنوز درباره انتخابات هیچ صحبتی نکرده‌ایم. وزیر اسبق علوم همچنین در پاسخ به سئوالی درباره رابطه «یکتا» با احمدی‌نژاد، گفت: «یکتا» هیچ رابطه تشکیلاتی با آقای احمدی‌نژاد ندارد.

دانشجو درباره نسبت جبهه «یکتا» و جبهه «پایداری» نیز تصریح کرد: پایداری یکی از جبهه‌های اصولگرا است که در مسیر اصولگرایی حرکت می‌کند، ما نیز در مسیر اصولگرایی حرکت می‌کنیم. وی همچنین افزود: ما هیچ نشستی با آقای احمدی‌نژاد نداشته‌ایم.

وزیر اسبق علوم در پایان در پاسخ به سئوال خبرنگاری که پرسید آیا آقای احمدی‌نژاد را در کنار مشایی قبول دارید یا بدون مشایی؟ اظهارداشت: من پاسخم را دادم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محمد
از لحاظ تفکراتی چی؟
ملت رو چی فرض کردین؟
مدیریت شخص شما بر وزارت علوم، برای سال های سال کافی است
هنوز مدیران متنسب شما در پژوهشگاه های ملی کشور فراموش نشده اند...