جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۲
۳

پرداخت فوق‌العاده ویژه به کارمندان دولت

دوشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۲۹
کد مطلب: 428003
با ابلاغیه جدید دولت، مشکل برقراری فوق‌العاده ویژه مشاغل تخصصی برای کارکنان ستادی وزارتخانه‌ها و سازمان‌های دولتی برطرف شد.
به گزارش جهان به نقل از خراسان، در حالی که بر اساس مصوبه بهمن‌ماه سال گذشته هیأت دولت، مقرر شده بود برقراری فوق‌العاده ویژه مشاغل تخصصی برای کارکنان ستادی وزارتخانه‌ها و سازمان‌های دولتی اجرایی شود، این مصوبه به علت مغایرت‌های قانونی، با ایراد رئیس مجلس مواجه و اجرای آن متوقف شد که بر اساس ابلاغیه روزهای اخیر یک مسئول ارشد اجرایی، ضمن رفع ایرادات مختلف مورد اشاره رئیس مجلس، شرایط جدیدی را برای اجرای این مصوبه ابلاغ کرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


گدا پور
این روزا کش دادن مواد قانونی که بار مالی دارن باب شده. عین یارانه که داره دور قمری میزنه ودر سال یکماهش هم کم وهم گم میشه.
ودود ارسی
بسمه تعالی
سلام:
طبق یخشنامه شماره 104515مورخه 10/05/92 فوق العاده ویزه شامل نیروهای قراردادی نیز می شود
پس چرا اعلام نمی کنند و چرا کسی پیگیر این حق کشی نیست .
کارمندان بنیاد شهید
موضوع فوق العاده ویژه
با سلام چرا ما در بنیاد شهید و با مدرک فوق دیپلم و با پست سازمانی کمک کارشناس در بنیاد شهید شهرستانها کار می کنیم مشمول این فوق العاده ویژه نشویم ما اعتراض داریم که فقط فوق العاده شامل کارشناسان بشوند پس ما که در شهرستانها کار می کنم نگاه کارشناسان کنیم و غصه بخوریم واقعا خسته نباشید دولت تدبیر امید که چشم همه رو کور کردید پس اون کلیدی که حرفش رو زدید که رای بیارید کجا رفته همش کار این دولت هم شده بستن قفل ها بجای باز کردن قفل ها